;
coinex

5 رونمایی بزرگ نینتندو در E3 2017 به همراه تریلر بازی ها

5 رونمایی بزرگ نینتندو در E3 2017

نینتندو آخرین شرکت از سه شرکت اصلی برای اجرای کنفرانس خبری خود بود و همان طور که انتظار می‌رفت، تمرکز اصلی‌اش بر روی سوئیچ بود. در اینجا 5 رونمایی بزرگ نینتندو در E3 2017 را مشاهده می‌کنید.

تاریخ انتشار Super Mario Odyssey

بازی Super Mario Odyssey پروژه بزرگ بعدی نینتندو سوئیچ محسوب می‌شود، و قرار است 27 اکتبر (5 آبان) منتشر شود. در کنار تاریخ انتشار، نینتندو از تریلر جدید این بازی نیز رونمایی کرد که مراحل و گیم پلی جدید این بازی را نشان می‌دهد. در Super Mario Odyssey، کاراکتر Mario با Cappy همراه می‌شود و بازیکنان می‌توانند کنترل دشمنان (که یکی از آن‌ها T-Rex است) را به دست بگیرند. تریلر این بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

4 Metroid Prime برای نینتندو سوئیچ در دست توسعه است

بعد از تقریبا 10 سال انتظار، نیتنتدو بالاخره از چهارمین بازی Metroid Prime برای نینتندو سوئیچ رونمایی کرد. اطلاعات بیشتری درباره این بازی مانند تاریخ انتشار، تصاویر یا تریلر گیم پلی بازی در دسترس نیست، اما احتمالا در ماه‌های جاری اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

4 Metroid Prime برای نینتندو سوئیچ در دست توسعه است

بازی Pokémon برای سوئیچ ساخته می‌شود

استودیو Game Freak در حال ساخت یک بازی پوکمون برای نینتندو سوئیچ است. اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در دسترس نیست، اما حداقل می‌دانیم که ساخته خواهد شد.

بازی جدید Yoshi و Kirby ساخته خواهد شد

نینتندو در E3 2017 از تریلر بازی‌های جدید Yoshi و Kirby رونمایی کرد که قرار است در سال 2018 عرضه شوند. گیم پلی بازی Kirby، نشان می‌دهد که این کاراکتر می‌تواند با دشمنان دوست شود، در حالی که بازی Yoshi دنبال کننده بازی قبلی یعنی Yoshi’s Woolly World است، اما داستان در دنیایی مقوایی اتفاق می‌افتد. هر دو بازی دارای گیم پلی مناسب و با کنترلرهای Joy-Con سوئیچ نیز به خوبی سازگار هستند. تریلر این دو بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

.

نسخه سوئیچ Rocket League ساخته می‌شود

بازی Rocket League برای نینتندو سوئیچ در تعطیلات امسال آماده خواهد شد و مواردی هم در بازی به طور اختصاصی برای نسخه نینتدو سوئیچ در نظر گرفته شده است. در این نسخه از بازی Rocket League، بر خلاف سایر پلتفرم‌ها، امکان بازی شبکه‌ای متقابل (امکان بازی از پلتفرم‌های جدگانه بصورت آنلاین) نیز وجود دارد.

نسخه سوئیچ Rocket League ساخته می‌شود

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر