;
coinex

یوتافون 3 به زودی معرفی می‌شود؛ موبایلی با دو نمایشگر

شرکت روسی یوتا به زودی از گوشی جدید خود با نام یوتافون 3 رونمایی خواهد کرد. موبایل یوتافون 3 یک تلفن هوشمند با دو صفحه نمایش است.
شرکت روسی یوتا چند سالی است که توانسته با تولید تلفن‌های هوشمند غیر عادی و عجیب نام خود را در میان سایر برندهای موبایل مطرح کند. این کمپانی به زودی از موبایل جدید و میان‎رده خود با نام یوتافون 3 با دو نمایشگر رونمایی خواهد کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت یوتا به عنوان یک کمپانی فعال در حوزه موبایل در کشور روسیه با سابقه نچندان زیاد در بین برندهای متعدد موبایل توانسته با موبایل‌های یوتافون و مخصوصا گوشی یوتافون 2 نام خود را مطرح کند.

کمپانی یوتا قرار است به زودی از موبایل جدیدی با نام یوتافون 3 رونمایی کند که دارای دو صفحه نمایش است اما این صفحه نمایش مانند ال جی وی 20 یا اچ تی سی یو اولترا نیست و صفحه نمایش دوم همچون نسل گذشته یوتافون 3 یعنی تلفن هوشمند یوتافون 2 قرار است بر روی قاب پشتی دستگاه قرار بگیرد. صفحه نمایش دوم گوشی یوتافون 3 که در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است دارای تکنولوژی E Ink است و درعین مصرف انرژی پایین، برای مطالعه  و یا قرار دادن یک طرح به عنوان طرح قاب گوشی بسیار مناسب است چرا که یک صفحه نمایش سیاه و سفید است.

شرکت روسی یوتا به زودی از گوشی جدید خود با نام یوتافون 3 رونمایی خواهد کرد. موبایل یوتافون 3 یک تلفن هوشمند با دو صفحه نمایش است.

طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، صفحه نمایش اصلی یوتفاون 3 از نوع امولد است و این گوشی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی قرار است با قیمت 350 و 450 دلار در ماه سپتامبر مصادف با  شهریور ماه سال جاری در کشور روسیه و چین عرضه شود.

گفتنی است که در صورت عرضه این تلفن هوشمند با قیمت‌های ذکر شده در روسیه و چین باید انتظار داشته باشیم که این گوشی با قیمتی در حدود 1 میلیون تومان در نسخه 64 گیگابایت به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی عرضه شود.

جالب است بدانید که یوتافون 2 به عنوان آخرین گوشی حال و حاضر این شرکت در بازار جهانی توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد و در ایران نیز این تلفن هوشمند به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی با قیمت 540 الی 600 هزار تومان موجود است و یکی از محصولات خاص و محدود بازار موبایل ایران محسوب می‌شود.

.

منبع: Liliputing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر