;
coinex

رندرهای مفهومی گوگل پیکسل 2 شباهتش را با ال جی جی 6 نشان می دهد

رندرهای مفهومی گوگل پیکسل 2 شباهتش را با ال جی جی 6 نشان می دهد

در روز گذشته تصاویر رندر شده مفهومی از گوشی گوگل پیکسل 2 توسط یکی از کاربران ردیت در این شبکه اجتماعی منتشر شد و گفته می شود که این غول تکنولوژی در طراحی گوشی گوگل پیکسل 2 خود از طراحی ال جی جی 6 و اسنشال فون الهام گرفته است.

این صحبت از آنجا نشات می گیرد که به تازگی در یک گزارش به این نکته اشاره شده بود که حداقل یکی از دستگاه های نسل دوم گوشی پیکسل گوگل توسط کمپانی ال جی الکترونیک ساخته خواهد شد.

در حالی که گفته می شود این کمپانی کره ای در حال ساخت گوگل پیکسل ایکس ال 2 با اسم رمز تایمن (Taimen) است، فردی که رندرهای گوگل پیکسل 2 را در ردیت به اشتراک گذاشته بود به برخی از نکات مربوط به طراحی جدیدترین پرچمدار گوگل نیز اشاره کرد؛ از جمله مواردی که او به آن ها اشاره کرد می توان پنل صفحه نمایش فول ویژن (Full Vision) با نسبت تصویر غیر معمول 18 به 9 و صفحه نمایشی که در گوشه ها گرد شده و همچنین قسمت جلویی تقریبا بدون حاشیه آن را نام برد.

حاشیه قاب قسمت بالایی و پایینی گوشی با یکدیگر برابر نیست و برخلاف گوشی ال جی جی 6، بخش پایینی نسبت به بالای آن از حاشیه نازک تری بهره می برد؛ این در حالی است که این گوشی همانند نسخه های اصلی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال، فاقد دکمه اصلی فیزیکی بوده و درعوض از دکمه های توکار بهره مند شده است.

پنل پشتی این گوشی نیز از دوربین دوگانه که به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، تشکیل شده و هر دوی آن ها با یک فلش ال ای دی دوگانه همراه شده اند. همچنین گوگل پیکسل 2 دارای یک اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و در بالای لوگوی G است.

به جز ساختار دوربین و برخی جزئیات کوچک، تصویر منتشر شده از گوشی گوگل پیکسل 2 تقریبا با تصویری که حدودا 10 روز پیش به بیرون منتشر شده بود برابر است.

در حالی که بسیار بعید است که کمپانی گوگل قصد دارد پرچمداران بعدی خود را با الهام از گوشی اسنشال فون اندی رابین طراحی و تولید نماید، اما با انتشار رندرهای اخیر این احتمال وجود دارد که نسل دوم گوشی های پیکسل گوگل از لحاظ ظرافت و زیبایی طراحی، شبیه به گوشی ال جی جی 6 باشد.

جدای از این شایعه گفته می شود که یکی از مدل های گوشی گوگل پیکسل 2 را کمپانی ال جی خواهد ساخت، چند روز پیش گفته شد که گوگل پیکسل ایکس ال 2 (Google Pixel XL2) در بنچمارک GFXBench خود نشان داد. در این بنچمارک به این موضوع اشاره شده بود که نسبت تصویر این گوشی 1.95 به 1 است که این نسبت تصویر نیز شبیه به پرچمدار بالا رده ال جی است.

اما با تمامی این اوصاف تا زمانی که جدیدترین نسل گوشی های پیکسل گوگل روانه بازار نشوند، نمی توان هیچ چیزی را به طور قطعی بیان کرد. انتظار می رود در تیرماه جزئیات بیشتری از پرچمدار گوگل به دست آید، بنابراین برای کسب اطلاعات دست اول، باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر