;
coinex

وان پلاس 5 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سه تنوع رنگ راه اندازی می شود

تا به امروز شایعات زیادی درباره ی باتری وان پلاس 5 به گوش رسیده است. یکی از شایعات مدعی است که یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در دستگاه تعبیه خواهد شد، در حالیکه شایعات دیگر از باتری 3300 میلی آمپر ساعت خبر می دهند. بنابراین، تا روز 20 ژوئن (فردا) که از این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی می شود، نمی توان هیچ اطلاعاتی درباره ی ظرفیت باتری را قطعی دانست. با اینحال، اخیرا تصویری از برگه مشخصات وان پلاس 5 منتشر شده که نشان می دهد این دستگاه در دو نسخه راه اندازی می شود.

خیرا تصویری از برگه مشخصات وان پلاس 5 منتشر شده که نشان می دهد این دستگاه در دو نسخه راه اندازی می شود.

مشخصات گوشی وان پلاس 5

یکی از مدل ها با رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی، با قیمت 511.89 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. مدل دیگر با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 590 دلار عرضه خواهد شد. انتظار می رود این تلفن هوشمند با نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 همراه باشد. یک تراشه اسنپدراگون 835 همراه با پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 540، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. وان پلاس 5 در سه تنوع رنگی خاکستری، طلایی و مشکی عرضه می شود.

گفته می شود که تنظیمات دوربین دوگانه از ترکیب دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است؛ یکی از سنسورها وظیفه عکسبرداری مونوکروم برای دقت و شفافیت بیشتر را به عهده دارد. اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب می شود. پس از رویداد معرفی که فردا برگزار می شود، اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر