;
coinex

اینستاگرام استوریز بیش از 250 میلیون کاربر فعال روزانه دارد

تعداد کاربران فعال روزانه اینستاگرام استوریز به بیش از 250 میلیون نفر رسید؛ این تعداد از جمع کلی کاربران اسنپ چت بیشتر است.

آمار این تعداد از کاربران در دو ماه گذشته، 200 میلیون نفر بود. این تعداد در حال حاضر از کاربران 166 میلیونی اسنپ چت (تا ماه می) بیشتر است. بسیاری بر این باورند که اینستاگرام استوریز به تقلید از قابلیت استوریز اسنپ چت راه اندازی شده؛ با اینحال رسیدن به چنین آماری برای اسنپ چت بسیار دشوار خواهد بود.

مفهوم و ماهیت اصلی استوریز کاملا مشخص است. با این قابلیت می توانید پست هایی را به اشتراک بگذارید که تنها 24 ساعت به نمایش گذاشته می شوند و بعد از آن، ناپدید می شوند. اسنپ چت در اکتبر سال 2013 این قابلیت را راه اندازی کرد و تقریبا سه سال بعد، یعنی در آگوست 2016، اینستاگرام نیز تصمیم گرفت تا قابلیتی مشابه را برای کاربران خود منتشر کند.

با اینحال، اینستاگرام استوریز از یک موفقیت غیر عادی برخوردار شده و توانست تا ژانویه گذشته (دی ماه) بیش از 150 میلیون کاربر فعال روزانه را به سمت خود جذب کند. دستیابی به چنین موفقیتی در کمتر شش ماه به این معنا بود که این تعداد می تواند در ماه های آینده به رقم قابل توجهی برسد.

کارولین اورسون، مدیر فروش جهانی فیسبوک گفت: “سال گذشته در همین زمان، اینستاگرام استوریز وجود نداشت. اما امروز در این پلتفرم، نه تنها 250 میلیون نفر از آن استفاده می کنند، بلکه یک سوم از استوری هایی که بیشترین بازدید کننده را دارد، کسب و کارهایی هستند که از این قابلیت استفاده کرده و یک میلیون از آنها برای تبلیغات است.”

البته که اینستاگرام با محتواهای متنوعی همراه است که می تواند بسیاری از کاربران به خود جلب کند و به گزارش اورسون، 700 میلیون کاربر جهانی دارد. او در مصاحبه ای از پتانسیل اینستاگرام استوریز در کسب و کارهایی مثل تجارت و تبلیغات خبر داد. او همچنین اتهام کپی برداری از استوریز اسنپ چت را نیز رد کرد. او گفته است که ارزش تجاری استوریز تنها به این معناست که این قابلیت می تواند در بسیاری از پلتفرم ها قرار بگیرد.

اعلام خبر تعداد کاربران فعال روزانه استوریز باعث شد که سهام اسنپ چت در بورس اوراق بهادار به اندازه 3 درصد کاهش یابد. این کمپانی در ماه می گذشته، “Custom Stories” را اضافه کرد تا ارزش و تنوع بیشتری را به این قابلیت ببخشد؛ اما دستیابی به آمار اینستاگرام در این لحظه از هر چیزی سخت تر است. دانلود اپلیکیشن اسنپ چت نیز رو به کاهش بوده و از سه ماهه اول سال 2017، تعداد 2.2 میلیارد دلار از دست داده است. این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاران، تمایل به همکاری را از دست بدهند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر