;
coinex

رندرهای جدیدی از گوشی ال جی V30 نمایشگری بدون حاشیه را نشان می‌دهد

رندرهای جدیدی از گوشی ال جی V30 نمایشگری بدون حاشیه را نشان می‌دهد
ال جی مشغول کار بر روی گوشی هوشمند فوق العاده ای به نام ال جی V30 است، دستگاهی که قصد دارد آن را در ماه سپتامبر و در طول برگزاری نمایشگاه IFA برلین به روی صحنه ببرد. به تازگی خبری از این اسمارت فون به بیرون درز کرده که تصاویری از رندرهای ال جی وی 30 را به نمایش گذاشته است.

اگر این تصاویر صحت داشته باشد، باید گفت که گوشی هوشمند قابل قبولی برای ورود به بازار در حال آماده شدن است. مهمترین ویژگی گوشی ال جی V30 نمایشگر بدون حاشیه آن است. یکی از ویژگی‌های جالب توجهی که در این رندها به چشم می‌خورد، نمایشگر ثانویه این اسمارت فون است. البته این رندرها، ویژگی‌های دیگری از طراحی ال جی وی 30 را نیز نشان می‌دهند. دوربین دوگانه در یکی از این تصاویر به خوبی خودنمایی کرده و جایگاه دوربین سلفی آن نیز به خوبی مشخص است.

مهمترین ویژگی گوشی ال جی V30 نمایشگر بدون حاشیه آن است

این ویژگی‌ها تمام آن چیزی نیست که این رندرها به نمایش گذاشته اند. پورت یو اس بی نوع C و جک هدفون 3.5 میلیمتری آن نیز درست به مانند گوشی ال جی وی 20 در همان موقعیت ها جای گرفته اند و اسکنر اثر انگشت در گوشی ال جی V30 در زیر دوربین دوگانه اصلی آن دیده می‌شود.

سکنر اثر انگشت در گوشی ال جی V30 در زیر دوربین دوگانه اصلی آن دیده می‌شود.

نمایشگر ثانویه نیز ویژگی منحصر به فردی است که ال جی آن را با مدل های ال جی وی 10 و ال جی وی 20 به نمایش گذاشت. نوتیف ها و آیکون های مختلفی در هنگامی که نمایشگر اصلی گوشی خاموش باشد، بر روی این نمایشگر ثانویه دیده شده و کاربر می‌تواند بدون روشن کردن نمایشگر اصلی از آن بهره ببرد؛ اما گفته می‌شود که نمایشگر ثانویه در گوشی ال جی V30 ویژگی های متنوع تری نسبت به مدل های قبلی خود خواهد داشت.

گوشی ال جی V30

در هفته های گذشته برخی شایعات به این نکته اشاره داشته اند که پرچمدار جدید ال جی برخلاف مدل های نسل قبلی که با پنل IPS معرفی شده اند، به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که ال جی وی 30 از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت که با 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. باید دید که ال جی چه دستگاهی را برای طرفداران خود آماده کرده است. با تکرا همراه باشید، همه چیز به زودی مشخص خواهد شد.

رندر ال جی وی 30

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر