;
coinex

درز تصویری از نمونه اولیه موبایل میزو پرو 7 نمایشگر دوم آن را تایید کرد

درز تصویری از نمونه اولیه موبایل میزو پرو 7 نمایشگر دوم آن را تایید کرد
مدتی است که صحبت از پرچمدار جدید میزو، یعنی موبایل میزو پرو 7 برای بسیاری از خبرگزاری های تکنولوژی به یک عنوان جذاب تبدیل شده است. شاید دلیل آن نیز واضح باشد، وجود یک نمایشگر دوم در پنل پشتی یک گوشی هوشمند مطمئنا برای بسیاری از کاربران خالی از لطف نخواهد بود.

از قبل شایعاتی مبنی بر وجود نمایشگر دومی در پنل پشتی موبایل میزو پرو 7 باعث جذاب تر شدن این پرچمدار شده بود و اکنون با انتشار تصویری از نمونه اولیه ساخته شده از این گوشی، شایعات گذشته مورد تایید قرار گرفت.

این دستگاه که کمپانی میزو آن را پروتوتایپ 8 (Prototype 8) نامیده است، دارای یک صفحه نمایش مستطیلی شکل در سمت چپ پنل پشتی و درست در زیر ماژول دوربین دوگانه آن است. این تصویر به اشتراک گذاشته از موبایل میزو پرو 7 تا حدود بسیار زیادی طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد. در این تصویر به خوبی مشخص است که موقعیت دوربین دوگانه این اسمارت فون کمی پایین تر از حد معمول قرار گرفته و احتمالا این موضوع به دلیل شکل طراحی این گوشی اتخاذ شده تا بتواند وضعیت مناسب قرارگیری نمایشگر دوم را نیز به خوبی نشان دهد.

درباره مشخصات میزو پرو 7 شایعات مختلفی وجود دارد؛ اما مهمترین آنها که می تواند به واقعیت نیز نزدیک تر باشد، گویای آن است که این دستگاه از یک ساختار شیشه ای برخوردار بوده و احتمالا از پردازنده هلیو ایکس 30 قدرت خواهد گرفت. گفته می شود که دوربین دوگانه موبایل میزو پرو 7 از دو سنسور سونی تشکیل شده که هر دو سنسور دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی هستند.

آخرین شایعات داستان رونمایی از این پرچمدار جدید میزو را روز 26 جولای برابر با چهارم مرداد ماه می دانند؛ اما هنوز هیچ کدام از این اطلاعات به طور رسمی تایید نشده است. فعلا این را بدانید که نمایشگر دوم در گوشی هوشمند میزو پرو 7 وجود داشته و در پنل پشتی خودنمایی خواهد کرد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر