;
coinex

مشخصات گوشی نوبیا زد 17 لایت در وبسایت TENAA رویت شد

مشخصات گوشی نوبیا زد 17 لایت در وبسایت TENAA رویت شد

گوشی نوبیا زد 17 که اخیرا رونمایی شده، یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند سال 2017 به شمار می رود. حال به نظر می رسد کمپانی ZTE قصد دارد نسخه میان رده این گوشی هوشمند را روانه بازار کند. اخیرا مشخصات این موبایل با نام نوبیا زد 17 لایت در TENAA با شماره مدل NX591J دیده شده است.

با توجه به مشخصات رویت شده در تنا، گوشی نوبیا NX951J در ابعاد 152.8 در 72.55 در 7.95 میلیمتر ساخته شده و تنها 169 گرم وزن دارد. این دستگاه به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده است. در زیر صفحه نمایش، علامت تجاری و دکمه هوم قرار گرفته است. گوشی نوبیا زد 17 لایت به پردازنده ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز مجهز شده اما هنوز نوع پردازنده مشخص نیست. این دستگاه با باتری 3100 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود؛ این در حالیست که یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی در زد 17 قرار گرفته است.

گوشی نوبیا زد 17 لایت از رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برخوردار است. این موبایل هوشمند از تنظیمات دوربین دوگانه بهره می برد؛ هرچند که در تنا، تنها تعداد پیکسل های دوربین اصلی مشخص شده (12 مگاپیکسل) و از اطلاعات دوربین ثانویه اطلاعاتی در دست نیست. یک فلاش LED دوگانه نیز در کنار سیستم دوربین دوگانه دیده می شود.

این احتمال وجود دارد که نسخه لایت نیز همانند زد 17 پرچمدار به همان تنظیمات دوربین یعنی دو سنسور 12 و 23 مگاپیکسل مجهز شود. این دستگاه همچنین از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی تعبیه شده و لوگوی نوبیا در قسمت مرکزی دستگاه دیده می شود. زد 7 لایت از اندروید 7.1.1 بهره مند خواهد شد و آخرین نسخه رابط کاربری نوبیا روی آن اجرا می شود. این دستگاه در گزینه های رنگی مشکی، نقره ای و طلایی در دسترس خواهد بود.

از آنجاییکه این دستگاه در تنا رویت شده، بنابراین می توان انتظار داشت که زمان رونمایی از آن نزدیک باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه مشخص منتشر نشده است.

گوشی نوبیا زد 17 لایت از رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برخوردار است.

گوشی نوبیا زد 17 که در حال حاضر تنها در کشور چین به فروش می رسد، اولین گوشی هوشمند جهان است که از قابلیت شارژ شریع کوالکوم یعنی Quick Charge 4+ پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین اولین دستگاه با اسنپدراگون 835 و رم 8 گیگابایتی است. علاوه بر تنظیمات دوربین دوگانه، نمایشگری حقیقتا بدون حاشیه نیز برای این تلفن هوشمند طراحی شده است. دو گوشی وان پلاس 5 و شیائومی می 6 رقیبان اصلی این گوشی نوبیا هستند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر