;
coinex

مشخصات گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی در GFXBench رویت شد

کمپانی ایسوس اخیرا اعلام کرد که گوشی زنفون 4 ، یکی از دستگاه هایی خواهد بود که در سری گوشی های جدید راه اندازی می شود؛ علاوه بر این، به تازگی اطلاعاتی از سری گوشی های زنفون 4 منتشر شد و از تعداد دستگاه هایی که قرار است تحت این عنوان راه اندازی شود، خبر داد. نام این دستگاه ها، شماره مدل و برخی از مشخصات آنها در اخبار لو رفته ی اخیر منتشر شد. بنابراین، زمانی که یک مدل ناشناخته با مدل ایسوس Z01M در GFXBench دیده شد، به آسانی تشخیص داده شد که این شماره مدل با گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی در ارتباط است.

برخی از مشخصات گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی توسط GFXBench منتشر شده است. در میان لیست مشخصات، نام اندروید 7.1.1 نوقا دیده می شود. این دستگاه از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل برخوردار است. نوع پردازنده این گوشی هوشمند مشخص نیست، اما یک تراشه هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به پردازنده گرافیکی آدرنو 506 می توان حدس زد که پردازنده اصلی، تراشه اسنپدراگون 625 یا 626 باشد. این پردازنده همراه با رم 4 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. حافظه داخلی زنفون 4 سلفی، 32 گیگابایت است که احتمالا با قابلیت افزایش نیز همراه خواهد بود.

برخی از مشخصات گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی توسط GFXBench منتشر شده است.

در این بنچمارک همچنین مشخص شد که گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی به دوربین اصلی 15 و دوربین سلفی 11 مگاپیکسل مجهز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که اندازه دقیق سنسورها در تحلیل های نهایی بیشتر شود و امیدواریم که شاهد تنظیمات دوربین بهتری باشیم. هرچند باید در نظر داشته باشیم که گوشی زنفون 4 سلفی یک دستگاه میان رده بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. هنوز اطلاعاتی درباره زمان راه اندازی این موبایل هوشمند در دست نیست.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر