;
coinex

تصاویری واقعی از گوشی میزو پرو 7 در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویری واقعی از گوشی میزو پرو 7 در فضای اینترنت منتشر شد

طراحی میزو پرو 7 اخیرا یک کانسپت نوآورانه را به نمایش گذشته است؛ یک نمایشگر ثانویه در پنل پشتی این گوشی هوشمند تعبیه شده که قبلا نظیر آن را ندیده بودیم.

البته نمایشگر ثانویه موضوع جدیدی نیست؛ قبلا در گوشی های الجی و یوتافون شاهد این تکنولوژی بوده ایم، البته با این تفاوت که این نمایشگر در قسمت بالایی نمایشگر اصلی و به صورت کشویی ظاهر می شود؛ این در حالیست که نمایشگر ثانویه در گوشی میزو پرو 7 در گوشه سمت چپ و بالای پنل پشتی قرار گرفته است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، نمایشگر در قسمت بالایی کمی خمیده شده و متاسفانه هنوز هم حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر دیده می شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، نمایشگر در قسمت بالایی کمی خمیده شده و متاسفانه هنوز هم حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر دیده می شود. حاشیه های کناری باریک تر هستند، اما مرز سیاه رنگی که در اطراف نمایشگر وجود دارد، آن را مشهودتر می کند. در حال حاضر می دانید که سنسور اثرانگشت در نمای جلویی و روی دکمه mBack قرار دارد. به نظر می رسد که یک منفذ برای دوربین سلفی نیز در نظر گرفته شده است. با توجه به نمایشگر روشن در تصویر می توان نتیجه گرفت که گوشی میزو پرو 7 به اندروید نوقا مجهز می شود و سیستم عامل میزو به نام Flyme نیز روی آن اجرا خواهد شد.

در تصویر بالا، نمایشگر ثانویه را در حالت روشن مشاهده می کنید که نمایی از نمایشگر اصلی را نشان می دهد.

در تصویر بالا، نمایشگر ثانویه را در حالت روشن مشاهده می کنید که نمایی از نمایشگر اصلی را نشان می دهد. به نظر می رسد این نمایشگر به شما اجازه می دهد که بدون روشن کردن نمایشگر اصلی، برخی نوتیفیکیشن ها را بررسی کنید و نیازی به روشن کردن دستگاه نداشته باشید. این نمایشگر ثانویه همچنین محل قرار گیری دوربین دوگانه است و فلاش LED نیز در همان قسمت قرار دارد.

علاوه بر این، تصویری از لبه ی گوشی میزو پرو 7 تهیه شده، اما کیفیت ضعیف آن اجازه نمی دهد که از پورت ها و دکمه های لبه ها باخبر شویم.

علاوه بر این، تصویری از لبه ی گوشی میزو پرو 7 تهیه شده، اما کیفیت ضعیف آن اجازه نمی دهد که از پورت ها و دکمه های لبه ها باخبر شویم. به نظر می رسد که دکمه های پاور و تنظیم صدا در لبه قرار دارند، اما از وجود پورت یو اس بی نوع سی در لبه پایینی مطمئن نیستیم.

انتشار این تصاویر نشان می دهد که به زمان راه اندازی این تلفن هوشمند نزدیک شده ایم. انتظار می رود گوشی میزو پرو 7 به تراشه مدیاتک هلیو X30 مجهز شود. این دستگاه احتمالا در رنگ های طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر