;
coinex

ال جی وی 30 به پنل اولد مجهز می شود؛ نمایشگر ثانویه در کار نیست

ال جی وی 30 به پنل اولد مجهز می شود؛ نمایشگر ثانویه در کار نیست

شایعات گذشته مبنی بر مجهز شدن ال جی وی 30 به نمایشگر ثانویه صحت ندارد؛ این کمپانی قصد دارد پرچمدار جدید خود را به پنل اولد مجهز کند.

به نظر می رسد کمپانی الجی به رویکردهای سامسونگ در طراحی سری اس و نوت توجه می کند. شایع شده بود که گوشی الجی وی 30 همانند جی 6 به پنل پشتی شیشه ای مجهز می شود و حالا به نظر می رسد رویکرد همیشگی در طراحی های سری وی ال جی، در پرچمدار جدید اجرا نمی شود.

گوشی های ال جی وی 10 و وی 20 به نوعی نمایشگر ثانویه در بالای نمایشگر اصلی مجهز بودند، اما سری جدید این پرچمدار از این قابلیت برخوردار نمی شود. گوشی ال جی وی 30 به نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 همراه می شود.

همچنین گفته می شود این گوشی هوشمند به پنل اولد مجهز خواهد شد؛ این اولین بار است که گوشی های الجی از این نوع پنل ها برخوردار می شوند. با توجه به گوشی آیفون 2017 که به این پنل ها مجهز خواهد شد، به نظر می رسد که این مساله به ضرورت تبدیل شده است.

گزارشات حاکی از آن هستند که پرچمدار جدید الجی از اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایتی بهره مند خواهد شد. به نظر می رسد که شباهت های این گوشی جدید به جی 6 بیشتر می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر