;
coinex

احتمالا گوشی ال جی جی 6 مینی با نام ال جی کیو 6 عرضه خواهد شد

احتمالا گوشی ال جی جی 6 مینی با نام ال جی کیو 6 عرضه خواهد شد

در ماه آوریل گزارش هایی منتشر رد که ادعا می کرد کمپانی کره ای ال جی در حال کار بر روی نسخه مینی ال جی جی 6 است و در آن زمان هیچ نامی به صورت رسمی برای آن بیان نشد.

اکنون ایوان بلاس که در توییتر با نام evleaks@ شناخته می شود، نام تجاری این گوشی را فاش کرده است.

ایوان چند روز پیش در توییتر بیان کرد که نسخه مینی پرچمدار ال جی جی 6 قرار است با نام ال جی کیو 6 (LG Q6) عرضه شود. شماره مدل این گوشی M700 بوده و در حال حاضر نیز آماده طی کردن فرایند اخذ مجوز از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) است.

ال جی کیو 6 از یک صفحه نمایش 5.4 اینچی بهره خواهد برد و این اندازه نسبت به صفحه نمایش 5.7 اینچی ال جی جی 6، اندکی کوچک تر است. همچنین نسبت تصویر این صفحه نمایش 18 به 9 بوده و بنابراین نسبت تصویر بلند خود را حفظ کرده است.

گفته می شود که نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی ال جی کیو 6 تنها کمی پایین تر از 80 درصد است و در باب مقایسه نسبت تصویر به بدنه در گوشی ال جی جی 6، 78.6 درصد است.

از دیگر مشخصات گوشی ال جی کیو 6 می توان به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 3 گیگابایت رم اشاره کرد و این در حالی است که ال جی جی 6 از یک دوربین دوگانه در پشت و 4 گیگابایت رم بهره می برد.

در حال حاضر جزئیات دیگری از مشخصات گوشی ال جی جی 6 مینی یا همان ال جی کیو 6 در دست نیست و همچنین نمی دانیم که ال جی قصد دارد از همان تراشه اسنپدراگون 821 که در ال جی جی 6 از آن بهره برداری کرده بود استفاده کند و یا قصد استفاده از یک تراشه میان رده را دارد.

به هر حال به نظر می رسد با کمی صبر می توانیم شاهد اطلاعات بیشتری از این گوشی در روزها و هفته های آتی باشیم.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر