;
coinex

چهارمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه شهریورماه امسال برگزار می شود

چهارمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه شهریورماه امسال برگزار می شود

چهارمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور، 23 تا 25 شهریور ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

بر این اساس، برای ورود به عرصه ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور متخصصان برنامه‌نویسی،‌ گرافیست و ایده‌پرداز می‌توانند با طراحی و پیاده‌سازی یک برنامه کاربردی موبایل ظرف 48 ساعت، بنای ارائه طرح اولیه پروژه خود را پایه‌ریزی کنند.

از طرفی مبحث کاربردپذیری و تجربه کاربری از مسائل بسیار با اهمیت است؛ زیرا کاربران باید بتوانند با سهولت به بخش‌های مختلف، عملیات‌ها و امکانات برنامه دسترسی داشته باشند.

خلاقیت در برنامه‌نویسی نیز از دیگر موارد با اهمیت در این حوزه محسوب می‌شود؛ چراکه برای مقابله با چالش‌های پیش رو چه در ایده‌پردازی،‌ چه در کاربردپذیری و یا کد برنامه باید ساختار، راه‌حل‌ و برنامه‌های خلاقانه وجود داشته باشد.

همچنین باید به مبحث ایده‌پردازی نیز با دقت کافی پرداخته شود؛ زیرا ایده قدم اول طرح بوده و باید نوآورانه مسائل مربوط به درآمدزایی را نیز در اولویت قرار داده باشد.

روش کار تیمی، محیط برنامه‌نویسی، تکنولوژی‌های استفاده شده، ابزارهای به کار گرفته شده، کد نوشته شده و روش کد نویسی نیز از مواردی هستند که در برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی باید مدنظر قرار گیرند.

بر اساس این گزارش، بازه زمانی ثبت نام در مسابقات از اول تا 31 مرداد ماه در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 5-66028963 تماس بگیرند.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر