;
coinex

مشخصات گوشی موتو ام با نمایشگر کوچکتر در GFXBench رخ نشان داد

مشخصات گوشی موتو ام با نمایشگر کوچکتر در GFXBench رخ نشان داد

کمپانی لنوو از گوشی موتو ام (با شماره مدل XT1662) با نمایشگر 5.5 اینچی FHD در سه ماهه ی پایانی سال 2016 رونمایی کرد.

امروز مشخصات همین گوشی هوشمند و با همان شماره مدل در بنچمارک GFXBench رویت شده، البته با این تفاوت که برخی مشخصات آن تغییر کرده است. در این بنچمارک مشخص شده که گوشی موتو ام به نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسل مجهز خواهد شد.

مدل قبلی این موبایل از رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی برخوردار بود؛ نسخه ای با حافظه 64 گیگابایتی نیز وجود دارد که با رم 4 گیگابایتی همراه است. با توجه به اطلاعات فاش شده در بنچمارک، گوشی موتو ام جدید به رم 4 و حافظه 32 گیگابایتی مجهز می شود.

 گوشی موتو ام جدید به رم 4 و حافظه 32 گیگابایتی مجهز می شود.

این موبایل از دو پردازنده مدیاتک MT6755 (هلیو P10) و MT6755T (هلیو P15) برخوردار خواهد شد. مدل هیلو P10 به اندروید مارشمالو مجهز می شود، در حالیکه نسخه ی هلیو P15 با اندروید نوقا همراه خواهد بود. هر دو مدل از رم و حافظه داخلی یکسان برخوردار خواهند بود.

کمپانی لنوو در سال گذشته، گوشی موتو ام را با پردازنده هلیو P10 در چین راه اندازی کرد، درحالیکه نسخه ی P15 آن در بازارهای هند عرضه شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی 16 مگاپیکسل با کیفیت 4K و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل مجهز می شود.

شایعات مربوط به این مدل در حالی منتشر شده که باید منتظر مدل جدیدتر آن باشیم. همچنین این احتمال وجود دارد که این کمپانی در حال آماده سازی یک نسخه جدیدتر برای این موبایل باشد.

یک افشاکننده دیگر که اطلاعات مربوط به گوشی های موتو را فاش می کند، مدعی شده که گوشی موتو ام 2 در ماه اکتبر راه اندازی می شود. گفته می شود این موبایل به نمایشگر 5.5 اینچی فول اچی مجهز می شود. نسخه رم 4 گیگابایتی با حافظه 64 گیگابایتی و نسخه رم 6 گیگابایتی با حافظه 128 گیگابایتی همراه خواهد بود. همچنین انتظار می رود گوشی موتو ایکس 4 نیز در پاییز امسال رونمایی شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر