;
coinex

شیائومی 5 ایکس با اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی راه اندازی می شود

شیائومی 5 ایکس با اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی راه اندازی می شود

پوستر جدیدی که از گوشی شیائومی 5 ایکس منتشر شده، برخی از اطلاعات آن را فاش کرده است. شایعات جدیدتر حاکی از آن هستند که این گوشی هوشمند در دو نسخه ی استاندارد و رده بالا عرضه می شود.

به نظر می رسد که این پوستر، تنها مشخصات کلیدی نسخه ی استاندارد گوشی شیائومی 5 ایکس را فاش کرده است. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 625 و رم 4 گیگابایتی همراه خواهد بود. نمایشگر 5.5 اینچی آن نیز احتمالا از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی می کند.

گفته می شود که نسخه ی رده بالای گوشی شیائومی 5 ایکس از تراشه اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی برخوردار می شود. این مدل با حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه می شود. همچنین در این پوستر مشخص شده که قیمت آن چیزی در حدود 1999 یوان معادل 294 دلار است.

گفته می شود که نسخه ی رده بالای گوشی شیائومی 5 ایکس از تراشه اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی برخوردار می شود.

تصویری که در هفته ی گذشته از این موبایل منتشر شد، این دستگاه را با تنظیمات دوربین دوگانه نشان داد. اخیرا به گوش می رسد که تنظیمات دوربین دوگانه در گوشی شیائومی 5 ایکس از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 و سامسونگ S5K3m3 تشکیل می شود. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. اندروید 7.1.1 نوقا همراه با رابط کاربری MIUI 9 به صورت پیش فرض روی دستگاه اجرا می شوند.

این احتمال وجود دارد که نسخه ی استاندارد نیز با همین تنظیمات دوربین اصلی و سلفی همراه باشد. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه ی رده بالای گوشی شیائومی 5 ایکس از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار بوده و یا به نمایشگر بزرگتری مجهز می شود. شایع شده که این گوشی هوشمند به اسکنر اثرانگشت که در نمای جلویی تعبیه می شود، مجهز خواهد شد. هنوز اطلاعات مربوط به قیمت نسخه ی رده بالا در دست نیست.

لازم به ذکر است که کمپانی شیائومی هنوز وجود این گوشی هوشمند را تایید نکرده است؛ اما اطلاعات اخیر حاکی از آن هستند که شیائومی 5 ایکس در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) راه اندازی می شود. کمپانی میزو نیز قصد دارد در همین تاریخ از گوشی های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس رونمایی کند.

کمپانی شیائومی به خاطر گوشی های رده بالای سری می و گوشی های میان رده ی سری ردمی شهرت دارد. این گوشی ها به صورت آنلاین به فروش می رسند. شایع شده که شیائومی 5 ایکس، اولین دستگاه از برند جدید این کمپانی چینی است. گزارش ها مدعی هستند که گوشی های برند جدید شیائومی به صورت آفلاین به فروش می رسند تا با گوشی های کمپانی اوپو و ویوو رقابت کنند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر