;
coinex

فروش گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ 15 درصد از گلکسی اس 7 بیشتر است

فروش گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ 15 درصد از گلکسی اس 7 بیشتر است

هفته ی گذشته شایع شده بود که فروش گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس 7 از زمان راه اندازی تا به حال، بسیار کمتر بوده است؛ هرچند که مسئولان رسمی کمپانی سامسونگ، هیچ آمار دقیقی را منتشر نکردند. در حقیقت، این یکی از دلایلی بود که ادعای جدید تحلیلگران را به وجود آورد؛ آنها مدعی شدند که با وجود فروش کمتر گلکسی اس 8 سامسونگ ، گوشی گلکسی نوت 8 زودتر از زمان همیشگی راه اندازی می شود.

مدیرعامل کمپانی سامسونگ، دی جی کوه، به تازگی در نشست مطبوعاتی که در تایپه برگزار شد، این خبر را تکذیب کرد. او همچنین از رونمایی گوشی گلکسی نوت 8 در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) خبر داد. او اعلام کرد که فروش گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ ، کاملا بیشتر از گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بوده است.

به گفته ی مدیرعامل سامسونگ، مجموع فروش گوشی های گلکسی اس 8 سامسونگ و گلکسی اس 8 پلاس در مقایسه با گوشی های سری اس 7 در همین بازه ی زمانی در سال گذشته، به میزان 15 درصد بیشتر بوده است. او و سایر مدیران سامسونگ امیدوار هستند که این میزان فروش تا پایان سال 2017، همچنان به رشد خود ادامه دهد.

انتظار می رود کمپانی سامسونگ در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) از گوشی گلکسی نوت 8 رونمایی کند؛ اما این دستگاه تا یک ماه پس از رونمایی نیز راه اندازی و عرضه نخواهد شد. سامسونگ قصد دارد این موبایل را در دو فاز راه اندازی کند؛ بنابراین، اولین بازارهایی که پرچمدار سری نوت را دریافت می کنند، کشورهای کره جنوبی، انگلیس و آمریکا خواهند بود.

دومین فاز راه اندازی در ماه اکتبر (مهر) انجام می شود؛ این بدان معناست که هواداران سامسونگ تا پایان این ماه مهلت دارند تا همچنان گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ را خریداری کنند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر