;
coinex

گلکسی نوت 8 در رنگ های مشکی، خاکستری و آبی تیره عرضه می شود

گلکسی نوت 8 در رنگ های مشکی، خاکستری و آبی تیره عرضه می شود

کمپانی سامسونگ رسما اعلام کرد که قصد دارد گوشی گلکسی نوت 8 را در رویدادی که 23 آگوست (1 شهریور) در نیویورک برگزار می شود، رونمایی کند. گوشی نوت جدید با طراحی کاملا جدیدی همراه خواهد شد که احتمالا به اس 8 پلاس شباهت خواهد داشت؛ البته به جز نمایشگر بزرگ تر، دوربین دوگانه و قلم استایلوس.

گفته می شود گوشی گلکسی نوت 8 حداقل در سه تنوع رنگی راه اندازی می شود. یکی از افشاکننده های معروف به نام Ronald Quandt مدعی شده که این موبایل در سه رنگ مشکی، خاکستری یا زغالی و آبی تیره راه اندازی می شود.

بی صبرانه منتظریم که گزینه رنگی آبی تیره را ببینیم، چون قبلا شاهد این رنگ نبوده ایم. گوشی گلکسی نوت7 در رنگ آبی مرجانی راه اندازی شد که مورد پسند بسیاری قرار گرفت. این کمپانی پس از جمع آوری گوشی های نوت 7 از بازار، به ناچار نسخه ای از گلکسی اس 7 را در رنگ آبی مرجانی راه اندازی کرد. دو گوشی اس 8 و اس 8 پلاس نیز به تازگی این گزینه ی رنگی را دریافت کرده اند.

تولید کنندگان گوشی های هوشمند، گزینه های رنگی بیشتری را به خط تولید خود اضافه کرده اند. برای مثال، کمپانی هواوی گوشی پی 10 را در رنگ های سبز و آبی عرضه کرد. شیائومی نیز گوشی می 6 را در رنگ آبی راه اندازی کرد. حتی کمپانی اپل گزینه ی قرمز رنگی از گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را به فروش رساند. تصاویر لو رفته ی اخیر نشان می دهند که میزو پرو 7 نیز در رنگ قرمز به بازار عرضه می شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر