;
coinex

همکاری ال جی و جوزف گوردون لویت بازیگر در کمپین بازاریابی ال جی وی 30

همکاری ال جی و جوزف گوردون لویت بازیگر در کمپین بازاریابی ال جی وی 30کمپین بازاریابی ال جی وی 30 به کمک جوزف گوردون اداره می شود.

جوزف گوردون لویت برای بسیاری از ما به عنوان یک بازیگر سرشناس هالیوودی شناخته شده است؛ اما او در زمینه های دیگری از جمله اداره ی شرکتی به نام HitRecord نیز فعالیت می کند. در حقیقت این کمپانی به تازگی توانسته با نام های بزرگی مثل کمپانی ال جی قرارداد امضا کند؛ این شرکت کمپین های بازاریابی گوشی های ال جی وی 10 و ال جی وی 20 را در سال های اخیر اداره کرده است.

حال به نظر می رسد که جوزف گوردون لویت بازگشته و در کمپین بازاریابی گوشی ال جی وی 30 با این کمپانی کره ای همکاری می کند. او در ویدیویی که اخیرا منتشر کرده، از برآوردهای این کمپین می گوید و از مردم می خواهد که عضوی از این کمپین باشند. او نامی از گوشی ال جی وی 30 نبرده است، اما تصور نمی کنیم که دلیل دیگری نیز وجود داشته باشد.

کمپانی ال جی رسما اعلام کرده است که در تاریخ 31 آگوست (پنج شنبه 9 شهریور) و در رویداد IFA 2017 برلین از گوشی هوشمند ال جی وی 30 رونمایی می کند؛ بنابراین تقریبا به طور قطع می توان گفت که منظور از صحبت های اخیر جوزف گوردون لویت، همان موبایلی است که در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود. تا به حال، تنها چیزی که درباره ی این تلفن هوشمند می دانیم این است که احتمالا با نمایشگر ثانویه همراه نخواهد بود.

همچنین گفته می شود که احتمالا نسبت ابعاد آن با گوشی ال جی جی 6 شباهت خواهد داشت. از دیگر مشخصات احتمالی آن می توان به تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 اشاره کرد. به زودی شاهد اخبار و شایعات بیشتری خواهیم بود؛ با ما همراه باشید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر