;
coinex

قیمت آیفون 8 و طراحی نهایی آن مشخص شد؛ غول کوپرتینو در حال قدرتنمایی!

قیمت آیفون 8 و طراحی نهایی آیفون 8
قیمت آیفون 8 و طراحی نهایی این دستگاه در فضای وب خودنمایی کرد و در نهایت معلوم شد که محصول ویژه دهمین سالگرد تولید آیفون به چه شکلی خواهد بود!

هر گاه یک برند محبوب به تاریخ اعلام گوشی هوشمند پرچمدار خود نزدیک می شود، سر و صدای زیادی در فضای مجازی بوجود می‌آید و در این بین شرکت‌های سازنده قاب گوشی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. آنها به دنبال این هستند تا از این فرصت استفاده کرده و تصاویری از کانسپت گوشی مورد نظر را در قاب‌های زیبای خود به نمایش درآورند.

معمولا تصاویری که از این شرکت‌ها به بیرون درز می‌کند، دقیق‌تر و مطمئن‌تر از دیگر خبرهاست؛ چرا که اکثر اطلاعات به دست آمده توسط تولیدکنندگان قاب گوشی به جای آنکه از شایعات و حدس و گمان‌ها استخراج شود، از طرح‌های شماتیکی ه دست می‌آید که از کارخانه و یا منابع معتبر منتشر می‌شود.

در همین رابطه یکی از سازندگان لاکچری قاب گوشی، تصاویری را به اشتراک گذاشته که اطلاعات بسیار خوبی از آیفون 8 را در اختیارمان قرار می‌دهد. طراحی نهایی آیفون 8 از طریق همین تصاویر رخ نشان داد.

اول از همه به نظر می‌رسد که یک حاشیه قاب 4 میلی‌متری در اطراف نمایشگر 5.8 اینچی این دستگاه قرار گرفته تا کاربر را از لمس ناخواسته لبه‌های آن دور نگه دارد. حاشیه بالای گوشی میزبان سنسورها و دوربینی است که به طور معمول در جلوی دستگاه قرار دارد و بقیه پنل جلویی در اختیار صفحه نمایش اولد آیفون 8 است.

یک کلید پاور، اسپیکرهای استریو و پورت لایتنینگ در اطراف گوشی iPhone 8 جای گرفته و این درحالی است که همین منبع وجود دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در پنل پشتی آن را تایید کرده است.

برخی شایعات به وجود باتری L شکل در موبایل آیفون 8 اشاره کرده‌اند. گفته می‌شود که چنین طراحی جدیدی از این باتری، باعث می‌شود تا باتری آیفون 8 عمری به مراتب بیشتر از باتری آیفون 7 داشته باشد.

و اما آخرین خبری که درباره پرچمدار بعدی اپل منتشر شده، مربوط به قیمت آیفون 8 است. گفته می‌شود که این دستگاه با چنین طراحی و این ویژگی‌ها، چیزی در حدود 1100 تا 1200 دلار قیمت خواهد داشت. این رنج قیمتی احتمالا به پیکره‌بندی‌های مختلف این گوشی هوشمند بستگی خواهد داشت.

قاب گوشی آیفون 8

شما درباره قیمت آیفون 8 چگونه فکر می‌کنید؟ آیا گوشی هوشمندی با این ویژگی‌ها ارزش هزینه‌ای بالای 1000 دلار را خواهد داشت؟

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر