;
coinex

برنامه ریزی سامسونگ برای سه برابر کردن سهم بازار تجارت تراشه در عرض پنج سال

برنامه ریزی سامسونگ برای سه برابر کردن سهم بازار تجارت تراشه در عرض پنج سالکمپانی سامسونگ قصد دارد تنها در عرض 5 سال، سهم بازار تجارت تراشه را سه برابر کند. این کمپانی در حال حاضر، در زمینه های متفاوتی فعالیت می کند. محبوب ترین بخش این کمپانی در حوزه ی گوشی های موبایل، نمایشگر و تولیدات نیمه هادی است.

این غول کره ای، علاوه بر تولید تراشه های اگزینوس، در تولید تراشه ی شرکت های بزرگی همچون کوالکوم، انویدیا و اپل نیز همکاری می کند. کمپانی سامسونگ در ماه می گذشته تصمیم گرفت تا دپارتمان تراشه را در یک نهاد جداگانه مدیریت کند.

این کمپانی علیرغم تولید تراشه برای مشتری های بزرگ، هنوز در میان سه تولید کننده ی بزرگ نیمه هادی جهان قرار ندارد. کمپانی تایوانی TSMC، بزرگ ترین سهم این بازار را در اختیار دارد، شرکت های GlobalFoundries و UMC در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. کمپانی سامسونگ، پس از SMIC در رتبه ی پنجم جای دارد.

این شرکت با تغییر در رویکرد خود قصد دارد سهم بازار تجارت تراشه را در عرض پنج سال متحول کند. مدیران اجرایی سامسونگ قصد دارند با اضافه کردن مشتری های بیشتر به لیست خود، 25 درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرند. سامسونگ اعلام کرده است که برای رسیدن به این هدف، با مشتری های بزرگ و کوچک همکاری خواهد کرد.

سامسونگ هنوز هم فروش و درآمد بسیار بالایی را به دست می آورد. گزرشات حاکی از آن هستند که سامسونگ در سه ماهه ی اول سال 2017 از اینتل نیز پیشی گرفته و تا پایان سال، رتبه ی اول را از آن خود خواهد کرد.

این کمپانی در حال حاضر به شدت در تلاش است تا تکنولوژی های تولید جدیدتری را به کار بگیرد. سامسونک به تازگی قرارداد تولید تراشه برای آیفون های سال آینده را امضا کرده و قصد دارد تا نیمه ی دوم سال 2018، پروسه ی تولید تراشه های 7 نانومتری را آغاز کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر