;
coinex

شیائومی می 5 ایکس رسما معرفی شد؛ زیبا و مقرون به صرفه

شیائومی می 5 ایکس
شیائومی می 5 ایکس (Xiaomi MI5X) ساعاتی پیش رسما توسط این کمپانی چینی رونمایی شد. هر چند که شیائومی در اوایل نیمه سال جاری گوشی پرچمدار شیائومی می 6 خود را  معرفی کرده بود؛ اما امروز از مدل شیائومی MI5X خود با هدف ارائه به بازار گوشی‌های میان رده پرده برداری کرد.

گوشی هوشمند شیائومی می 5 ایکس از طراحی منحصر به فرد فلزی برخوردار بوده و سبک طراحی منحنی شکل پنل پشتی آن بسیار خیره کننده است. خطوط آنتن در پشت آن کاملا مخفی شده و بسیار خوش دست است. این اسمارت فون تنها 7.3 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن به 165 گرم محدود شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و رزگلد به بازار عرضه می شود.

مشخصات شیائومی می 5 ایکس

گوشی جدید میان رده شیائومی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و یک اسکنر اثر انگشت در پنل عقبی قرار گرفته است. شیائومی در این موبایل از همان دوربین دوگانه شیائومی می 6 استفاده کرده است. دوربین دوگانه ان 12 مگاپیکسلی بوده سنسور اصلی دهانه دیافراگم f/2.2 داشته و سنسور دیگر دارای دهانه دیافراگمf/2.6  است.

شیائومی می 5 ایکس

دوربین اصلی عقب می‌تواند ویدیوهایی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند و دوربین جلو، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

قدرت گوشی شیائومی می 5 ایکس از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با سرعت پردازش 2.0 گیگاهرتز تامین شده، 4 گیگابایت حافظه رم داشته و به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. باتری آن نیز دارای ظرفیت 3080 میلی‌آمپر ساعتی است و آخرین سیستم عامل از MIUI 9 را اجرا می‌کند.

شیائومی می 5 ایکس

شیائومی اعلام کرده که عرضه این دستگاه را در صبح روز اول آگوست (10 مرداد ماه) با قیمت 250 دلار آغاز خواهد کرد. این گوشی هوشمند از طریق شبکه‌های فروش آفلاین در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر