;
coinex

سونی در نمایشگاه IFA 2017 با سه گوشی هوشمند وارد می‌‌شود، سونی اکسپریا XZ1 یکی از آنهاست

سونی در نمایشگاه IFA 2017 با سه گوشی هوشمند وارد می‌‌شود، سونی اکسپریا XZ1 یکی از آنهاست
کمپانی سونی در نمایشگاه IFA 2017 برلین حضور خواهد داشت و این طور که شایعات نشان می‌دهند از سه گوشی هوشمند جدید خود در طول برگزاری این رویداد، رونمایی خواهد کرد. یکی از این گوشی‌های جدید به احتمال زیاد، سونی اکسپریا XZ1 خواهد بود.

حدس و گمان‌ها مملو از آن است که آیا این کمپانی در نمایشگاه ایفا 2017 یک گوشی هوشمند با نمایشگری تمام صفحه را معرفی خواهد کرد یا خیر؟

جالب است. بر اساس گزارشی که در رسانه خبری Sumahinfo ژاپن منتشر شده، سونی نه تنها یک گوشی، بلکه سه گوشی هوشمند را برای معرفی در این نمایشگاه آماده کرده است. در این گزارش حتی به مدل این دستگاه‌ها نیز اشاره شده است. سونی اکسپریا XZ1، سونی اکسپریا XZ Compact و یک مدل دیگر از سری اکسپریا که هنوز برای ما ناشناخته باقی مانده، گوشی‌های هوشمندی هستند که در نمایشگاه IFA 21017 رخ نشان می‌دهند.

بنچمارک گوشی سونی

این سه گوشی هوشمند سونی چندی پیش تاییدیه FCC را دریافت کرده و در لیست این سازمان با شماره مدل PY7-56331Y، PY7-81775I و PY7-68552B دیده شدند. علاوه بر این، یکی از گوشی‌های این کمپانی ژاپنی به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و در لیستی که از مشخصات آن منتشر گردید، اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید نوقا دیده شد. مطمئنا این دستگاه یکی از گوشی‌های پرچمدار این کمپانی ژاپنی خواهد بود.

پیش از این اخباری درباره یک گوشی پرچمدار سونی با صفحه نمایش کوچک 4.6 اینچی با وضوح تصویری فول اچ دی که از پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت، شنیده شده بود. فضای ذخیره‌سازی آن شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی دارد. این احتمالا همان مدلی است که در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره سونی اکسپریا XZ1 و یا دو مدل دیگری که در ایفا 2017 معرفی می‌شوند، وجود ندارد؛ بنابراین باید کمی صبر کرد. در روزهای آتی خبرهای بیشتری منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر