;
coinex

تصویر با کیفیتی از رندر گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو به بیرون درز کرد

تصویر با کیفیتی از رندر گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو به بیرون درز کردکمپانی سامسونگ به صورت کاملا اتفاقی، وجود گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو را تایید کرده؛ با اینحال هنوز از این گوشی هوشمند رونمایی نکرده است. با توجه به اینکه تا به حال شاهد اخبار، شایعات، تصاویر و ویدیوهای مختلفی از این گوشی هوشمند بودیم، باید منتظر رونمایی از آن در آینده ای نزدیک باشیم.

به تازگی تصویر با کیفیتی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو به بیرون درز کرده است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این دستگاه با بدنه ی کاملا تنومندی همراه شده و حاشیه های آن نسبت به گلکسی اس 8، کمی بیشتر شده اند. گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو از نمایشگر 5.8 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 2960 برخوردار شده و برخلاف اس 8 و اس 8 پلاس، اصلا خمیده نیست.

تصویر این رندر توسط ایوان بلاس مشهور منتشر شده است؛ از آنجاییکه ایوان از سابقه ی خوبی در پیش بینی گوشی های معرفی نشده برخوردار است، می توان به اطلاعات فاش شده توسط او اطمینان کرد.

سایر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو نیز همانند سایر مدل های اکتیو در مقابل سقوط های احتمالی، کاملا ایمن است. این دستگاه از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و سایر مشخصات آن با نسخه ی معمولی اس 8، یکسان است. گلکسی اس 8 اکتیو از تراشه اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیسکل، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش و اندروید 7 نوقا بهره می برد.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و تاریخ راه اندازی این موبایل در دست نیست.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر