;
coinex

تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در فضای اینترنت منتشر شداگر هنوز تردید دارید که دستگاهی با نام سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو راه اندازی نمی شود، پیشنهاد می کنیم که آنها را کنار بگذارید؛ نسخه ی محکم تر گلکسی اس 8 در راه است و به زودی کار خود را آغاز می کند.

کمپانی سامسونگ، این گوشی هوشمند محکم را معرفی نکرده؛ با اینحال تصاویر زیادی از آن منتشر شده و در اختیار هوادارن سامسونگ قرار گرفته است.

همانطور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره کردیم، گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در بسیاری از مشخصات سخت افزاری با گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس یکسان است؛ اما نمای ظاهری سرسخت و محکم تری دارد.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 برخودار خواهد شد؛ اما هیچ خمیدگی در آن دیده نمی شود و حاشیه ها نیز در مقایسه با گلکسی اس 8، کمی بیشتر شده اند. یک فریم فلزی محکم نیز دستگاه را در برابر شکستگی ایمن می کند. در مجموع باید گفت که سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو از نسخه ی معمولی اس 8، کشیده تر، پهن تر، قطورتر و سنگین تر خواهد بود، نه تنها به دلیل طراحی سرسخت و محکم، بلکه به خاطر باتری 4000 میلی آمپر ساعتی که درون آن قرار دارد.

نکته ی جالب اینجاست که اس 8 اکتیو با دستیار مجازی بیکسبی همراه خواهد بود. یک دکمه ی مجزا برای این دستیار هوشمند در لبه ی سمت چپ تعبیه شده و زیر دکمه های تنظیم صدا قرار دارد. متاسفانه، اینطور که از شواهد پیداست، این موبایل در زمان راه اندازی به اندروید 7.0 مجهز می شود؛ فراموش نکنید که در حال حاضر، بسیاری از موبایل ها از اندروید 7.1 بهره می برند.

به زودی شاهد راه اندازی این دستگاه در بازارهای جهانی خواهیم بود. در ادامه، مجموعه تصاویر جدید را مشاهده خواهید کرد:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر