;
coinex

عملکرد هواوی آنر 6 ای با نگاهی نزدیک به این دستگاه مقرون به صرفه

عملکرد هواوی آنر 6 ای
هنگامی که شما تصمیم می‌گیرید که برای خرید یک گوشی هوشمند به بازار بروید، مسلما می‌خواهید مطمئن شوید که در ازای پولی که پرداخت می‌کنید، گوشی قابل قبولی خریداری کنید. هواوی آنر 6 ای (Huawei Honor 6A) که جایگزین گوشی قدیمی‌تر هواوی آنر 5 سی شده، همان دستگاهی است که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

گوشی هواوی آنر 6 ای به طرز فوق العاده‌ای نسبت به نسل قدیمی‌تر خود ارتقا یافته، اما همچنان قیمت آن چیزی در حدود 150 دلار است. مسلما با این قیمت شما نمی‌توانید یک گوشی هوشمند پرچمدار خریداری کنید، اما شاید مایل باشید که مدلی از گوشی‌های سری J سامسونگ و یا هر گوشی مقرون به صرفه دیگری را برای خود انتخاب کنید. با این حال به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید کمی صبر کنید، شاید این مطلب بتواند نظر شما را درباره خرید یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه، عوض کند.

در این مقاله به بررسی کوتاهی از عملکرد هواوی آنر 6 ای پرداخته‌ایم، البته در این متن چیزی که بیشتر مد نظر قرار گرفته، طول عمر باتری این دستگاه است.

بدنه‌ فلزی و باتری بزرگ

برند آنر که یکی از شرکت‌های تابعه کمپانی هواوی است، گوشی آنر 6A را با یک بدنه فلزی ساخته که برای چنین قیمت پایینی کمی غیر عادی است. این گوشی بسیار خوش دست بوده و طراحی انحناهای آن به گونه‌ای است که باعث می‌شود به خوبی در دست بنشیند.

این گوشی سبک، زیر 150 گرم وزن داشته و ضخامت آن نیز بیشتر از 8.2 میلی‌متر نیست. این وزن کم در واقع به معنای آن نیست که آنر برای این دستگاه از یک باتری کوچک استفاده کرده باشد، بلکه در هواوی آنر 6 ای یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی موظف است تا انرژی روزانه آن را تامین کند.

این گوشی با وجود چنین باتری نسبتا بزرگی می‌تواند در شبکه ارتباطی 4G LTE به مدت 10 ساعت در اینترنت جستجو کرده و یا به مدت 12 ساعت به طور مداوم، ویدیو پخش کند. این بدان معنی است که باتری هواوی آنر 6 ای می‌تواند با یک شارژ کامل، یک روز استفاده شما از این گوشی را تضمین کند.

قدرت باتری‌ گوشی‌های هوشمند با گذشت زمان کاهش می‌یابد و مسلما باتری هواوی آنر 6 ای نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، اما تست‌های انجام شده بر روی باتری آنر 6A نشان می‌دهد که این دستگاه، پس از 800 سیکل شارژ، 80 درصد از ظرفیت باتری خود را حفظ می‌کند. این به معنای آن است که این باتری چیزی در حدود دو سال کارایی مناسبی ارائه خواهد داد.

از آنجا که آنر یکی از برندهای تابعه کمپانی هواوی بوده، رابط کاربری که بر بالای سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا گوگل بر روی آن نقش بسته، EMUI 5.1 است. این رابط کاربری با الگوریتم‌های مخصوص هواوی به شکلی نسبتا قابل قبول بهینه شده و این مورد نیز نقش مهمی در مصرف انرژی و طول عمر باتری آنر 6 ای دارد. این یک امتیاز بزرگ برای این دستگاه و ویژگی کارآمدی است که در گوشی‌های گران قیمتی همچون هواوی پی 10 و هواوی میت 9 نیز دیده می‌شود.

EMUI 5.1 نسخه کارآمدی از این رابط کاربری است. کار کردن با این نسخه بسیار لذت بخش‌تر از نسخه‌های پیشین این رابط کاربری بوده و به طور قابل توجهی سریعتر از آنهاست.

مشخصات هواوی آنر 6 ای

گوشی هواوی آنر 6A گوشی چندان سریعی نیست. پردازنده اسنپدراگون 430 با پشتیبانی از 2 گیگابایت رم، عملکرد بالایی از خود نشان نمی‌دهد، اما یادتان باشد که مشغول صحبت از یک گوشی مقرون به صرفه هستیم. مطمئنا این گوشی نمی‌تواند با اسمارت فون‌های قدرتمندی چون هواوی آنر 9 و یا هواوی پی 10 رقابت کند، در برابر چنین گوشی‌هایی، آنر 6 ای از سرعت پایینی برخوردار است.

این دستگاه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است، اما می‌توان این مقدار از فضای ذخیره سازی را با کارت میکرو اس دی ارتقا داد.

موبایل هواوی آنر 6 ای دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است. دوربینی 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار سریع در پنل پشتی ان قرار گرفته و در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. تکنولوژی NFC در آن وجود ندارد و شما قادر نخواهید بود که از اندروید پی استفاده کنید.

در هر صورت هواوی آنر 6 ای یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است و با توجه به قیمت نسبتا پایینی که دارد، می‌تواند بسیاری از کاربران را راضی نگه دارد.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر