;
coinex

خالی شدن شارژ باتری وان پلاس 5 دردسر دیگری را برای این کمپانی رقم زد

خالی شدن شارژ باتری وان پلاس 5 دردسر دیگری را برای این کمپانی رقم زدکمپانی وان پلاس پس از رفع اشکال ریبوت شدن، با مشکل خالی شدن شارژ باتری وان پلاس 5 روبرو شده است.

هفته ی گذشته گزارش کردیم که اشکال در ریبوت شدن گوشی وان پلاس 5 از کجا نشات می گیرد. کاربران این گوشی هوشمند، زمانی که سعی داشتند با شماره اضطراری 911 در آمریکا یا 999 در بریتانیا تماس بگیرند، ناگهان با مشکل ریبوت شدن دستگاه هوشمند خود مواجه می شدند. کمپانی وان پلاس به این مساله رسیدگی کرده و با انتشار یک آپدیت OTA، این اشکال نرم افزاری را که به حافظه مودم دستگاه مربوط می شد، برطرف کرد. گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که یک باگ مشابه در برخی گوشی های هوشمند اندرویدی مثل گلکسی اس7 اج، سونی اکسپریا زد 3 و ال جی جی 3 نیز بروز کرده است.

پس از رفع اشکال ریبوت شدن، مشکل خالی شدن شارژ باتری وان پلاس 5 برای برخی کاربران این دستگاه دردسر ساز شده است. برخی از کاربران، شکایت خود مبنی بر خالی شدن شارژ باتری وان پلاس 5 را در فوروم رسمی کمپانی وان پلاس مطرح کردند. این اشکال به ویژه در زمانی که دستگاه به شارژر متصل است و در طول شب، در حالت استندبای قرار دارد، بروز پیدا می کند. خالی شدن شارژ باتری وان پلاس 5 برای کاربران هندی این موبایل مشکل ساز شده و توصیه ی وان پلاس به آنها این است که اگر یک سیم کارت Reliance Jio LTE را در دومین جایگاه نصب سیم کارت قرار داده اید، پیشنهاد می کنیم که درخواست برای جستجوی سیگنال با کیفیت این سیم کارت را خاموش کنید؛ چرا که گوشی موبایل به جستجو برای پیدا کردن سیگنال بهتر ادامه می دهد و در نتیجه، شارژ باتری گوشی وان پلاس 5 را خالی می کند.  سیمکارت Reliance Jio یک شبکه ی منحصر به 4G است که در سپتامبر 2016 در کشور هند راه اندازی شده است.

اینطور که به نظر می رسد، این راهکار موثر بوده و شکایت های بیشتری در این زمینه شنیده نمی شود. احتمالا باید منتظر بروز اشکال دیگری در این گوشی هوشمند باشیم؛ اشکالی که به عقیده ی کمپانی تولیدکننده، مساله مهمی نبوده و اصلا آنها را اشکال نمی داند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر