;
coinex

انتشار تصاویر میزو ایکس 2 از وجود نمایشگر ثانویه دایره ای در این موبایل خبر می دهد

انتشار تصاویر میزو ایکس 2 از وجود نمایشگر ثانویه دایره ای در این موبایل خبر می دهدبه تازگی تصاویری از گوشی میزو ایکس 2 منتشر شده که نمایشگر ثانویه دایره ای در پنل پشتی آن را نشان می دهد. کمپانی میزو اخیرا گوشی های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس را معرفی کرد. یک قابلیت منحصر به فرد که در هر دو دستگاه وجود دارد، نمایشگر ثانویه آمولد در پنل پشتی آنهاست. این سبک از طراحی و نوع نمایشگر، کاملا منحصر به فرد است؛ اما احتمالا تنها گوشی هایی نیستند که پنل پشتی آنها به نمایشگر ثانویه مجهز می شود.

تصویر جدیدی که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد که احتمالا در آینده نیز شاهد یک گوشی میزو دیگر با نمایشگر ثانویه خواهیم بود. شایعه ی جدید به دلیل انتشار تصاویری از موبایلی منصوب به میزو ایکس 2 به وجود آمده است. نمایشگر ثانویه در این موبایل، بر خلاف گوشی های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس، دایره ای شکل است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، یکی از نمایشگرهای ثانویه، تاریخ را نشان می دهد و دیگری آیکون شارژ را به نمایش گذاشته است. لازم به ذکر است که صحت و سقم این تصاویر هنوز مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که این موبایل، تنها نمونه ای اولیه از میزو پرو 7 را به نمایش گذاشته باشند.

نمایشگرهای آمولد دایره ای برای ساعت های هوشمند به کار گرفته می شوند و احتمالا برخی از تولید کننده ها، این قطعه را در تجهیزات خوددر اختیار دارند. بعید به نظر می رسد که تولید کننده ها از این قطعات استفاده کرده و آن را در پنل پشتی گوشی های خود قرار دهند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از گوشی میزو ایکس 2 در دست نیست؛ برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر انتشار اخبار توسط کمپانی میزو باشیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر