;
coinex

گوشی ویوو ایکس پلی 7 با تکنولوژی اثرانگشت در زیر نمایشگر و دوربین سه گانه

تصاویر گوشی ویوو ایکس پلی 7 با تکنولوژی اثرانگشت در زیر نمایشگر به بیرون درز کردبه تازگی تصاویری از گوشی ویوو ایکس پلی 7 به بیرون درز کرده که از وجود اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر این دستگاه خبر می دهد، اما جذابیت دیگری نیز در این گوشی وجود دارد، سیستم دوربین سه گانه !

کمپانی کوالکوم، جدیدترین تکنولوژی اثرانگشت در زیر نمایشگر خود را در کنفرانس جهانی موبایل که در ماه گذشته در شانگهای برگزار شد، به نمایش گذاشت. برای نمایش این تکنولوژی از یک دستگاه ویوو استفاده شده بود که به گوشی ویوو ایکس پلی 6 که سال گذشته عرضه شد، شباهت داشت. کوالکوم همچنین اعلام کرد که این تکنولوژی در سه ماهه ی آخر سال کار خود را آغاز می کند. با نزدیک شدن به سه ماهه ی پایانی سال 2017، می توان نتیجه گرفت که گوشی ویوو، اولین دستگاهی خواهد بود که از این تکنولوژی برخوردار می شود. تصاویر جدیدی که از گوشی ویوو ایکس پلی 7 منتشر شده، نشان می دهد که این موبایل با تکنولوژی اثرانگشت در زیر نمایشگر همراه خواهد بود.

این تصاویر در وب سایت ویبو منتشر شده و به نظر می رسد که در یک مراسم معرفی به ثبت رسیده اند. گوشی ویوو ایکس پلی 7 با کد ویوو ایکس 20 شناخته می شود. با توجه به این تصاویر جدید، به نظر می رسد که این موبایل با طراحی تمام صفحه با لبه های خمیده همراه خواهد بود. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی در پنل جلو و البته سیستم دوربین سه گانه در پنل عقب مجهز شده که آن را به یکی از معدود دستگاه هایی تبدیل می‌کند که با این ویژگی همراه هستند.

گوشی ویوو ایکس پلی 7 با کد ویوو ایکس 20 شناخته می شود.

مشخصات گوشی ویوو ایکس پلی 7

انتظار می رود گوشی ویوو ایکس پلی 7 از پردازنده کوالکوم اسنپدراگون 835 برخوردار شود. یک رم 6 گیگابایتی نیز در کنار پردازنده، تامین قدرت دستگاه را به عهده می گیرند؛ هرچند که احتمال نسخه ی رم 8 گیگابایتی نیز وجود دارد. به ویژه در شرایطی که رقیبانی همچون نوبیا زد 17 و وان پلاس 5 در این نسخه رم عرضه می شوند. سایر جزئیاتی که تا به حال منتشر شده، چندان دقیق نیستند؛ اما تکنولوژی اثرانگشت در زیر نمایشگر گوشی ویوو ایکس پلی 7 ، از تکنولوژی جدید اولتراسونیک کوالکوم برخوردار است که پالس ها را از طریق انگشت ارسال می کند که برخی از آنها، بازتاب شده و برخی نیز جذب می شوند. این ارتعاشات توسط سنسورهایی که اثرانگشت را می سازند، تشخیص داده می شود. این سنسور احتمالا در تمامی قسمت های نمایشگر فعال است و به ناحیه مشخصی محدود نمی شود.

انتظار می رود گوشی ویوو ایکس پلی 7 از پردازنده کوالکوم اسنپدراگون 835 برخوردار شود. مشخصات گوشی ویوو ایکس پلی 7 تکنولوژی اثرانگشت در زیر نمایشگر گوشی ویوو ایکس پلی 7 ، از تکنولوژی جدید اولتراسونیک کوالکوم برخوردار است که پالس ها را از طریق انگشت ارسال می کند

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر