;
coinex

گوشی اوپو آر 11 نسخه FC Barcelona هفدهم مرداد ماه معرفی می شود

گوشی اوپو آر 11 نسخه FC Barcelona هفدهم مرداد ماه معرفی می شودگوشی اوپو آر 11 و آر 11 پلاس در ژوئن گذشته معرفی شدند؛ با اینحال کمپانی اوپو قصد دارد نسخه ی FC Barcelona این موبایل را در تاریخ 8 اگوست (17 مرداد) معرفی کند. این کمپانی همچنین تصویر تیزر این موبایل را نیز منتشر کرده، اما هیچ جزئیات دیگری را فاش نکرده است؛ هرچند که رنگ های تیم بارسلونا در آن دیده می شود.

همانطور که در تصویر دوم مشاهده می کنید، لوگوی تیم فوتبال بارسلونا در بالا و گوشه ی سمت راست دیده می شود؛ سایر قسمت های تصویر نیز کاملا به گوشی اوپو آر 11 اشاره دارند. تاریخ عرضه نیز در پایین تصویر قابل مشاهده است. کمپانی اوپو، نسخه ی FC Barcelona گوشی اوپو اف 1 پلاس را در ماه می سال 2016 معرفی کرد؛ این دستگاه اساسا همان گوشی اوپو آر 9 بود که در برخی بازارها با برند اوپو اف 1 پلاس معرفی شد. با اینحال، دستگاه نامبرده از هر جهتی به گوشی اوپو آر 9 شباهت داشت. بنابراین، کاملا می توان انتظار داشت که نسخه بارسلونا گوشی اوپو آر 11 نیز کاملا به نسخه ی اصلی این موبایل شباهت داشته باشد؛ هرچند که ترکیب رنگی آن، از طراحی رنگ تیم بارسلونا بهره می برد. این احتمال وجود دارد که برخی تم های بارسلونا مثل وال پیپر، عکس و غیره نیز در این موبایل وجود داشته باشد. همچنین انتظار می رود که لوازم جانبی نیز در کنار این نسخه راه اندازی شود.

گوشی اوپو آر 11 از فلز ساخته شده و اسکنر اثرانگشت در نمای جلویی دستگاه تعبیه شده است. این دستگاه همچنین از تنظیمات دوربین دوگانه بهره می برد. گوشی اوپو آر 11 از تراشه اسنپدراگون 660 هشت هسته ای 64 بیت برخوردار شده و با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی آمولد با رزولوشن 1920 در 1080 همراه است. از دیگر مشخصات گوشی اوپو آر 11 می توان به رم 6 گیگابایت، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 20مگاپیکسلی و تنظیمات دوربین دوگانه با لنزهای 20 و16 مگاپیکسل اشاره کرد. این مشخصاتی است که در نسخه اصلی این موبایل راه اندازی شده؛ اما اطلاعاتی در مورد نسخه ویژه بارسلونا در دست نیست.

گوشی اوپو آر 11 و آر 11 پلاس در ژوئن گذشته معرفی شدند؛ با اینحال کمپانی اوپو قصد دارد نسخه ی FC Barcelona این موبایل را در تاریخ 8 اگوست (17 مرداد) معرفی کند.

همانطور که در تصویر دوم مشاهده می کنید، لوگوی تیم فوتبال بارسلونا در بالا و گوشه ی سمت راست دیده می شود؛ سایر قسمت های تصویر نیز کاملا به گوشی اوپو آر 11 اشاره دارند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر