;
coinex

تصاویری از رابط کاربری اوپو برای گوشی فول اسکرین این برند به بیرون درز کرد

تصاویری از رابط کاربری اوپو برای گوشی فول اسکرین این برند به بیرون درز کردرابط کاربری اوپو قرار است برای گوشی های هوشمند فول اسکرین و بدون حاشیه ی اوپو کار خود را آغاز کند.

کمپانی شارپ مدتهاست که گوشی های هوشمند بدون حاشیه را به بازار عرضه می کند؛ اما پس از عرضه ی شیائومی می میکس در سال گذشته و محبوبیت این برند، گرایش شدید به گوشی های فول اسکرین و بدون حاشیه افزایش یافته است.

گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که نام های بزرگ دیگری در چین قصد دارند گوشی های فول اسکرین را تا قبل از پایان سال 2017 به بازار عرضه کنند. یکی از این برندها، اوپو است که دومین تولید کننده برتر در چین و چهارمین برند جهانی به شمار می رود.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، به تازگی منتشر شده و رابط کاربری اوپو را نشان می دهد که برای گوشی هوشمند جدید اوپو با نمایشگر فول اسکرین طراحی شده است

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، به تازگی منتشر شده و رابط کاربری اوپو را نشان می دهد که برای گوشی هوشمند جدید اوپو با نمایشگر فول اسکرین طراحی شده است. بزرگ ترین تفاوت در این رابط کاربری، حضور دکمه های ناوبری روی نمایشگر است.

گوشی های هوشمند اوپو به طور معمول از دکمه های خازنی برخوردار می شوند؛ دکمه ی بیضی تقریبا بزرگی که علاوه بر دکمه ی هوم، جایگاه اسکنر اثرانگشت دستگاه است. این تغییر رویکرد بدین معناست که احتمالا، اسکنر اثرانگشت به پنل پشتی نقل مکان می کند. این کار باعث می شود که نمایشگر تا حد امکان، بزرگ تر شود.

به طور قطع نمی توان گفت که این تصویر واقعی است یا خیر. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد معرفی گوشی هوشمند فول اسکرین اوپو در دست نیست. اما از آنجاییکه گزارشات مدعی هستند که این دستگاه تا پایان سال 2017 معرفی می شود، پس حداکثر تا پایان آذر ماه باید منتظر اخبار این موبایل بمانیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر