;
coinex

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ با مشخصات رده بالا معرفی شد

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ با مشخصات رده بالا معرفی شدگوشی هوشمند تاشو سامسونگ در تاریخ 3 آگوست (12 مرداد) در کشور چین معرفی شد.

هفته ی گذشته اخباری مبنی بر معرفی یک گوشی هوشمند غیرمعمول توسط کمپانی سامسونگ در سوم آگوست منتشر شده بود. این معرفی انجام شد و گوشی SM-G9298 یا “Leadership8” که یک گوشی هوشمند تاشو یا فلیپ فون به شمار می رود، رسما کار خود را آغاز کرد.

این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند تاشو سامسونگ تنها در کشورهای آسیای شرقی به فروش برسد، اما مرور مشخصات آن خالی از لطف نخواهد بود. این دستگاه در ابعاد 130.2در 62.6 در 15.9 میلی متری ساخته شده و 235 گرم وزن دارد. گوشی هوشمند تاشو سامسونگ از بدنه آلومینیومی ساخته شده و از نمایشگر 4.2 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1080p بهره می برد؛ لازم به ذکر است که این دستگاه از دو صفحه نمایش برخوردار است. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده f/1.7 و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده f/1.9 برای این موبایل در نظر گرفته شده است. تراشه اسنپدراگون 821 همراه با رم 4 گیگابایتی، تامین قدرت گوشی هوشمند تاشو سامسونگ را به عهده دارند. حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 2300 میلی آمپر ساعتی، اسکنر اثرانگشت و شارژ بی سیم از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند تاشو هستند.

فلیپ فون هوشمند سامسونگ همچنین از دکمه های فیزیکی قابل تنظیم، S Voice و سامسونگ پی برخوردار بوده اما دستیار مجازی بیکسبی در آن دیده نمی شود.

در حال حاضر، China Mobile تنها اپراتوری است که فروش این گوشی هوشمند تاشو را به عهده دارد؛ اما قیمت و زمان عرضه ی آن همچنان نامعلوم است.

فلیپ فون هوشمند سامسونگ همچنین از دکمه های فیزیکی قابل تنظیم، S Voice و سامسونگ پی برخوردار بوده اما دستیار مجازی بیکسبی در آن دیده نمی شود. حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 2300 میلی آمپر ساعتی، اسکنر اثرانگشت و شارژ بی سیم از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند تاشو هستند. این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند تاشو سامسونگ تنها در کشورهای آسیای شرقی به فروش برسد

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر