;
coinex

گوشی میزو ام ایکس 7 تا پایان امسال عرضه نخواهد شد

گوشی میزو ام ایکس 7
شایعات جدیدی در چین شکل گرفته و اگر بتوان این شایعات را باور کرد، میزو تصمیم ندارد حداقل تا پایان امسال گوشی میزو ام ایکس 7 خود را عرضه کند.

میزو چند سالی است که چندین دستگاه در سری MX معرفی می‌کند و تا زمانی که مدل‌های پرو این کمپانی متولد نشده بود، دستگاه‌های سری ام ایکس میزو به عنوان پرچمداران این کمپانی چینی معرفی می‌شدند. بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی میزو ام ایکس 7 در سال 2017 به بازار عرضه نخواهد شد و جای خالی آن را دستگاه‌های سری M مانند میزو ام 6 که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده معرفی شود، پر خواهند کرد.

پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری تعدادی دستگاه در سری M میزو خودنمایی کنند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی ساز چینی نسل بعدی دستگاه‌های U را نیز معرفی کند که جانشین گوشی‌های میزو یو 10 و میزو یو 20 خواهند بود. گوشی میزو ام 6 نیز احتمالا تا پایان سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.

گوشی میزو ام 6 نوت نیز در همین اواخر خودی نشان داد و مشخصاتی از آن در فضای وب آشکار شد. این دستگاه که شبیه به نسل قبلی خود، میزو ام 5 نوت است دارای یک بدنه فلزی و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای 64 بیتی که هلیو پی 25 است، خواهد بود. گفته می شود که این دستگاه در دو نسخه عرضه می‌شود. 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی نسخه رده پایین تر آن را تشکیل می‌دهد و نسخه سطح بالاتر به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

گوشی Meizu MX6 در ماه جولای سال گذشته معرفی شد و جالب اینجاست که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای عرضه مدل جانشین آن یعنی گوشی میزو ام ایکس 7 ندارد. در چند ماه گذشته شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه میزو استراتژی درون سازمانی خود را دوباره سازماندهی کرده است. ممکن است که این تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی قصد داشته باشد تا خط تولید سری میزو MX را تعطیل کند، اما هنوز هیچ چیزی به طور رسمی تایید نشده و منبع موثقی نیز آن را مورد تایید قرار نداده است.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر