;
coinex

تصویری از گوشی ویوو ایکس 20 با حاشیه های بسیار باریک منتشر شد

تصویری از گوشی ویوو ایکس 20 با حاشیه های بسیار باریک منتشر شدگوشی ویوو ایکس 20 بار دیگر در فضای اینترنت رخ نشان داد. تا به حال چندین تصویر از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده و طراحی آن را به تصویر کشیده است. تصویر اخیری که از گوشی ویوو ایکس 20 منتشر شده از وجود حاشیه های بسیار باریک در این موبایل خبر می دهد. اگر این تصویر درست باشد، پس این گوشی موبایل با حاشیه های کناری باریکی همراه می شود و حاشیه های بالا و پایینی نیز چندان قطور نخواهند بود. اینطور که از شواهد پیداست، ویوو ایکس 20 با دکمه هایی روی صفحه نمایش همراه می شود.

در 30 ژوئن گذشته، تصویری مشابه این منتشر شد، هرچند که نمی توان این دو را کاملا شبیه به هم دانست. به نظر می رسد که حاشیه ها در تصویر جدید، باریک تر هستند و سنسورهایی که در نمای جلویی قرار دارند، با چیدمان متفاوتی همراه هستند. گوشی ویوو ایکس 20 نیز همانند ویوو ایکس پلی 7 در بازار گوشی های میان رده رقابت می کند؛ ایکس پلی 7، پرچمدار کمپانی ویوو به شمار می رود. شایعات اخیر همچنین حاکی از آن هستند که گوشی های ویوو ایکس 20 و ایکس 20 پلاس در دست اجرا قرار دارند؛ این بدان معناست که این موبایل ها در هفته های آینده معرفی خواهند شد. البته از تاریخ دقیق آن اطلاعاتی در دست نیست. این احتمال وجود دارد که گوشی ویوو ایکس پلی 7، زودتر از دو گوشی دیگر معرفی شود.

انتظار می رود گوشی ویوو ایکس 20 از فلز ساخته شود. اندروید نوقا همراه با سیستم عامل کمپانی ویوو یعنی Funtouch به صورت پیش فرض روی این دستگاه اجرا می شوند.

این اسمارت فون همچنین از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 660 هشت هسته ای 64 بیت برخوردار می شود. یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته می شود. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره ی اندازه نمایشگر این موبایل در دست نیست. در گذشته شایع شده بود که یک پنل 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 برای این موبایل تعبیه خواهد شد. نسخه ی پلاس ایکس 20، بزرگ تر از نسخه ی معمولی بوده و به نوعی فبلت این کمپانی به شمار می رود. با این اوصاف، به نظر می رسد که ویوو ایکس 20 با پنل 5 اینچی و نسخه ی پلاس با پنل 5.5 اینچی همراه شود. هرچند که شایعاتی از وجود پنل 5.7 یا 6 اینچی نیز به گوش می رسد. در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری خواهیم بود.

گوشی ویوو ایکس 20 بار دیگر در فضای اینترنت رخ نشان داد. تا به حال چندین تصویر از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده و طراحی آن را به تصویر کشیده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر