;
coinex

ورود برلیانس کراس سی 3 به بازار کشور

ورود برلیانس کراس سی 3 به بازار کشور

پیش‌تر گفتیم که برلیانس کراس اور (برلیانس سی 3) محصول جدید شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا است که به زودی به مرحله تجاری سازی رسیده و از طریق وب‌سایت سایپا به فروش می‌رسد. امروز قصد داریم کمی بیشتر در رابطه با این خودرو صحبت کنیم و مشخصات فنی برلیانس کراس اور سی 3 را برشماریم. با تکرا همراه باشید.

برلیانس کراس سی 3 قدرت، شتاب و سرعت مناسبی داشته و همچنین هندلینگ خوبی را نیز داراست. دارای فضایی جادار است و امکانات رفاهی بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر این خودرو دارد. از جمله امکانات این خودرو، سنسور دنده عقب، شیشه بالابر برقی، مانیتور سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، کیسه‌های هوا برای سرنشینان جلو، سان‌روف برقی، تنظیم صندلی راننده در 8 جهت و سیستم تهویه متبوع اتوماتیک را می‌توان نام برد.

برلیانس سی 3 قرار است در کنار خودروهای سری 200 و 300 برلیانس قرار گیرد.

برلیانس کراس اور مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری بوده و از 4 سیلندر با سامانه زمان‌بندی سوپاپ‌ها بهره می‌برد. گیربکس آن نیز 4 سرعته و اتوماتیک است.

برلیانس کراس اور سی 3 با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد خواهد توانست نظر مشتریان در رده‌های سنی متفاوت را نیز به خود جلب نماید. مراسم رونمایی از آن نیز با حضور مهدی جمالی مدیرعامل سایپا و جمعی از مدیران این شرکت برگزار گردید.

در این مراسم ناصر آقامحمدی اظهارکرد:

برنامه و هدف گروه خودروسازی سایپا از دو سال پیش تاکنون تولید و عرضه یک محصول جدید به بازار بوده است که البته توانسته در این مورد موفقیت های زیادی را نیز کسب نماید.

براساس گفته‌های مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو، تولید برلیانس کراس (C3) مطابق تصمیمات گروه خودروسازی سایپا بوده و آنها برنامه‌ریزی‌های دقیقی را در تولید اصولی این خودرو در سر داشته‌اند.

آقامحمدی تعداد زیادی از قطعات مورد استفاده در ساخت این خودرو را تولید داخل کشور معرفی نمود و این امر را نشان دهنده توانمندی قطعه سازان و خودروسازان داخلی دانست.

به گفته وی شرکت سایپا در زمینه تولید و توسعه محصولات، دارای برنامه ریزی و هدف گذاری دقیقی است و آقامحمدی آن را نتیجه تلاش و دلسوزی کارکنان این شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو در پایان تاکید کرد:

شرکت پارس خودرو در آینده هم مانند اکنون کیفیت را در تولید محصولاتش در نظر خواهد گرفت و سعی دارد بالاترین سطح استاندارد به مشتریان ارائه نماید.

در ادامه این مراسم، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز از زحمات نمایندگان فروش این شرکت تشکر کرد و ادامه که چون شرکت سایپا، پراید را از صف تولید خارج کرده است فعالیت نمایندگان اندکی دشوار می شود اما همکاران گروه سایپا تلاش می‌کنند تا مانعی بر سر راه وجود نداشته باشد.

به گفته معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا این شرکت در زمان تحریم امکان همکاری با شرکت‌های خارجی را نداشته است و امکان تولید محصولات جدید برای آنها وجود نداشته است. اما اکنون شرکت سایپا می‌تواند سبد محصولات خود را گسترش دهد و در سال دو محصول جدید را به بازار عرضه کند. وی اضافه کرد که زمینه‌هایی برای فعالیت‌های دیگر نیز برای این شرکت مهیاست.

آغاز فروش برلیانس کراس (C3)

.

منبع: asriran

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر