;
coinex

دوربین سلفی نوکیا 8 ؛ یک سنسور قدرتمند 13 مگاپیکسلی

دوربین سلفی نوکیا 8
گوشی نوکیا 8 پرچمدار جدید اچ ام دی گلوبال است که به احتمال زیاد در روز 16 آگوست (25 مرداد) معرفی خواهد شد، اما اطلاعات تازه‌ای از این دستگاه در فضای وب خودنمایی کرده است. این اطلاعات علاوه بر دوربین سلفی نوکیا 8 جزئیاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه آن را نشان می‌دهد.

همان طور که پیش از این نیز گفته شده بود، دوربین سلفی نوکیا 8 یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که توسط کمپانی زایس آلمان طراحی شده است. صفحه نمایش این دستگاه نیز یک پنل 5.3 اینچی خواهد بود که از رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) پشتیبانی می‌کند.

یکی از موضوعاتی که تاکنون درباره این دستگاه به صورت شایعه بیان می‌شد، مقدار رزولوشن دوربین سلفی نوکیا 8 بود. دیروز نیز در تکرا همه شایعات مربوط به موبایل نوکیا 8 را مورد بررسی قرار دادیم و یکی از مواردی که مطرح شد و گفتیم که هنوز درباره آن شک و شبهاتی وجود دارد، مقدار رزولوشن دوربین‌های این مدل پرچمدار بود.

به نظر می‌رسد که تاحدودی شایعات پایان یافته و مشخص شده است که دوربین سلفی نوکیا 8 دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی است؛ بنابراین کاربران هیچ نگرانی درباره کیفیت عکس‌های سلفی گرفته شده نخواهند داشت، این دوربین حتی می‌تواند ویدیوهای 4K ضبط کند.

دوربین اصلی پنل پشتی نوکیا 8 نیز یک دوربین دوگانه بوده که شامل دو سنسور 13 مگاپیکسلی است. یک سنسور RGB که عکس‌های رنگی می‌گیرد و دیگری سنسور مونوکروم که توانایی ثبت عکس‌های سیاه و سفید دارد. بقیه مشخصات نوکیا 8 شامل پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا خواهد بود.

اگر چه بعید است که نوکیا 8 با سیستم عامل اندروید O از جعبه خارج شود، اما اخیرا این دستگاه از این سیستم عامل استفاده کرده و این به معنای آنست که احتمالا اچ ام دی گلوبال در حال آزمایش این دستگاه با جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل است.

شایعات درباره قیمت نوکیا 8 می‌گویند که این گوشی پرچمدار در اروپا با برچسب قیمتی 520 یورو خودنمایی خواهد کرد که بسیار کمتر از قیمتی است که پیش از این انتظار آن را داشتیم. با این حال اجازه دهید که تا زمان معرفی رسمی این گوشی از طرف اچ ام دی گلوبال، قیمت گفته شده برای نوکیا 8 را در حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیریم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر