coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیش فروش گلکسی نوت 8 از دهم شهریور ماه آغاز می شود

پیش فروش گلکسی نوت 8 از دهم شهریور ماه آغاز می شودشایعات اخیر مدعی هستند که کمپانی سامسونگ قصد دارد پیش فروش گلکسی نوت 8 را از تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور) آغاز کند.

این کمپانی به خبرگزاری های کره ای اعلام کرده که پس از معرفی این دستگاه در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) قصد دارد این موبایل هوشمند را عرضه کند. بازه ی پیش فروش گلکسی نوت 8 از 1 سپتامبر (10 شهریور) آغاز شده و تا 10 سپتامبر (19 شهریور) ادامه خواهد داشت. عرضه ی رسمی این موبایل برای 15 سپتامبر (24 شهریور) برنامه ریزی شده است.

بازه ی 10 روزه برای پیش فروش این موبایل، یک روز از مدتی که برای پیش فروش گلکسی اس 8 در نظر گرفته شده بود، کمتر است. کمپانی سامسونگ معتقد است که این موبایل با استقبال چشمگیری مواجه خواهد بود؛ مخصوصا به این دلیل که پس از دو سال، اولین گوشی سری نوت راه اندازی می شود. می دانیم که گلکسی نوت 7 سامسونگ که سال گذشته معرفی شده بود، پس از مدت کوتاهی از بازار جمع آوری شده و به دلیل انفجار مکرر باتری ها، با شکست روبرو شد.

یکی از نمایندگان کمپانی سامسونگ تایید کرده است که “این کمپانی کاملا آماده است و هیچگونه تاخیری برای فروش این موبایل به وجود نخواهد آمد.”

منابع کره ای دیگر مدعی هستند که گوشی نوت 8 سامسونگ احتمالا با نمایشگر حساس به فشار همراه خواهد شد. در حال حاضر، این تکنولوژی در گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس وجود دارد، اما تنها به ناحیه ی خاصی از نمایشگر محدود شده؛ ناحیه ای که به طور معمول، محل قرار گیری دکمه ی هوم بوده است.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر