;
coinex

مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ای به بیرون درز کرد

مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ای (Xiaomi Redmi Note 5A) در کنار قیمت و تصاویری از این دستگاه به بیرون درز کرد و البته لازم به ذکر است که هیچ چیز هیجان انگیزی در لیست مشخصات این دستگاه دیده نمی‌شود.

این برای اولین بار نیست که خبری درباره مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ای منتشر می‌شود. تقریبا چیزی در حدود یک ماه قبل ما تصاویری را از جعبه این گوشی هوشمند که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده بود را دیدیم. این جعبه به رنگ قرمز خودنمایی کرد و خلاف جعبه‌های سفید رنگی بود که تاکنون از شیائومی دیده شده بود.

در هر صورت لیست منتشر شده از مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ای نکته جذابی را نشان نمی‌دهد. نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، زینت بخش پنل جلویی بوده، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی داشته و از پردازنده اسنپدراگون 425 کوالکام قدرت می‌گیرد.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی جانمایی شده و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. گوشی شیائومی ردمی نوت 5A انرژی مورد نیاز روزانه را از یک باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و مدیریت نرم افزاری آن بر عهده سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا خواهد بود.

شیائومی تمرکز اصلی خود را در این مدل بر روی طراحی آن قرار داده است. در این فبلت بر روی طراحی بدنه فلزی تمرکز شده است. پورت میکرو یو اس بی در پایین آن دیده می شود، توری اسپیکرها در دو طرف آن قرار گرفته و خطوط آنتن در بالا و پایین پنل پشتی جای گرفته است.

آخرین خبرهای منتشر شده درباره این دستگاه نشان می‌دهد که قیمت شیائومی ردمی نوت 5 ای چیزی در حدود 150 دلار خواهد بود. مسلما این قیمت برای چنین مشخصاتی بسیار عالی خواهد بود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر