;
coinex

بهترین اپلیکیشن ها برای صاحبان کسب و کارهای کوچک [+دانلود]

بهترین اپلیکیشن ها برای صاحبان کسب و کارهای کوچک [+دانلود]

صاحبان کسب و کارهای کوچک وظایف متعددی را بر عهده دارند و باید کارهای مختلفی انجام دهند. حسابداری، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، مدیریت بازاریابی، کارشناسی خدمات مشتری و چندین مورد دیگر از این دسته‌اند. خوشبختانه صدها اپلیکیشن برای کمک رسانی و انجام بهتر و آسان‌تر کارها برای دستگاه‌های مختلف بویژه موبایل، برای کارآفرینان وجود دارد که در این جا 5 مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای صاحبان کسب و کارهای کوچک را مشاهده می‌کنید؛ برخی از آن‌ها احتمالا برایتان آشنا و برخی نا آشنا هستند. این برنامه‌ها حتی برای استفاده‌های فردی نیز مناسب هستند و اکثرا نیز برای مصارف شخصی و کوچک، رایگان هستند.

بهترین اپلیکیشن ها برای صاحبان کسب و کارهای کوچک

با Evernote کارها را سازمان دهی کنید

Evernote

اورنوت به شما این امکان را می‌دهد تا تمام نوشته‌هایتان را در فضایی سازمان دهی شده نگه دارید. می‌توانید اطلاعاتی را از اینترنت در آن قرار دهید، آن‌ها را برای جستجوی آسان‌تر برچسب گذاری کنید، از تصاویر، صداها و ویدیو استفاده کنید، و جدول بسازید. با این اپلیکیشن می‌توانید به محتواهای کسب و کارتان در هر جایی که هستید و بوسیله هر دستگاهی، دسترسی داشته باشید.

◊ چطور از Evernote استفاده کنیم؟

•  اطلاعات شرکت را به دفترچه‌هایی جداگانه تقسیم کنید (مثل اطلاعات کسب و کار، کوپن‌ها، آگهی‌ها، اطلاعات بیمه، رسیدها و هزینه‌ها) و آن را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید.

•  از دوربین اورنوت برای اسکن و ذخیره قبض‌ها و رسیدها استفاده کنید تا هزینه‌های خود را پیگیری کنید.

•  با ذخیره بررسی‌ها، توییت‌ها و بروشورها، یک صندوق یا دفترچه برای ایده‌ها و ابزار مارکتینگ بسازید. می‌توانید از آن‌ها برای شکل گیری استراتژی‌های جدید استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

با Wave به یک کارشناس مالی تبدیل شوید

Wave

ویو یک نرم افزار حسابداری است که مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک با کمتر از 10 کارمند طراحی شده، و یک ابزار حسابداری برای غیر حسابداران به حساب می‌آید! این اپلیکیشن به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که هزینه‌ها و فروش‌ها را پیگیری، فاکتورها را مدیریت، رسیدها را مرور و گزارش ایجاد کنند. اپ‌های متعددی هم برای پوشش دهی تمام بخش‌های مربوط به حسابداری کسب و کارهای کوچک وجود دارد.

◊ چطور از Wave استفاده کنیم؟

•  دسته بندی‌های مخارج/درآمدها را شخصی سازی کنید تا نگاهی اجمالی و تنظیم شده به آن داشته باشید.

•  از رسیدهایتان عکس بگیرید و آن‌ها را به معاملات حسابداری تبدیل کنید.

•  بصورت خودکار، گزارشات حسابداری، مثل سود و زیان، گزارشات مالیات فروش، ترازنامه و… ایجاد کنید.

•  افرادی که به آن‌ها اعتماد دارید، مانند شرکای تجاری، دستیاران و متخصصان حسابداری را برای کمک در مدیریت دفتر، دعوت کنید.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

3. با Toggl یک دقیقه را هم هدر ندهید

Toggle

تاگل یکی از ساده‌ترین زمان شمارها به شمار می‌رود، و برای انجام بهتر کارها طراحی شده است. تنها با یک کلیک، هر ثانیه‌ای که می‌گذرد شمرده می‌شود. می‌توانید پروژه‌ها را بشمارید، گراف‌ها را مشاهده کنید، تایم شیت (برگه ثبت ساعات کاری انجام شده) بسازید و خروجی کار خود را با چندین اپلیکیشن مدیریت پروژه دیگر همگام سازی کنید.

◊ چطور از Toggl استفاده کنیم؟

•  ساعات کار خود را وارد کنید و جاهایی که زمان خود را صرف می‌کنید، پیگیری کنید. سپس می‌توانید به وقت صرف شده در انجام وظایف و پروژه‌های مختلف نگاهی اجمالی داشته باشید.

•  گاه شمارهای پروژه‌ها را ارزیابی کنید و پیشرفت کار خود را با Project Dashboards پیگیری کنید. ببینید کدام کار بیشترین وقت را می‌گیرد و پروژه‌ها و مشتریانتان چقدر سودآور هستند.

•  به سادگی می‌توانید ببینید که تیم‌تان بر روی چه چیزی مشغول کار است و بهترین اعضای تیم‌تان را بشناسید.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

4. پرداخت‌ها را با Square آسان‌تر کنید

Square

اسکوئر  یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای صاحبان کسب و کارهای کوچک است که متکی بر خریدهای پایانه فروش (point of sale :POS) هستند؛ اما برای سیستم‌های پرداختی، محدودیت‌هایی در میزان بودجه دارد. شاید با این اپلیکیشن، بخاطر کارت خوان آسان آن که دارای قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است، آشنا باشید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا کارت‌های پرداخت را اسکن کنید و مانند یک سیستم POS، روند پرداخت را انجام دهید (انجام این کارها نیازی به اینترنت نیست).

◊ چطور از Square استفاده کنیم؟

•  اجازه دهید مشتریانتان به سادگی انعام را با دکمه‌های پیشفرض 15 درصد، 20 درصد، 25 درصد، (یا مقدار مورد نظر) پرداخت کنند.

•  جزئیات پرداخت مشتریان دائمی را ذخیره کنید. می‌توانید آن‌ها را با یک تپ تغییر دهید و در وقت صرفه جویی کنید.

•  از اپلیکیشن Square Point of Sale برای مدیریت میزان موجودی، دایرکتوری مشتریان و رسیدهای دیجیتالی استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

5. وظایف را با Upwork برون سپاری کنید

Upwork

آپ‌ورک یک ابزار همه کاره برای کسب و کارهای کوچک و حتی تیم‌های کوچک است. طراح گرافیک ندارید؟ یا نویسنده محتوا؟ یا یک توسعه دهنده موبایل؟ این اپلیکیشن این امکان را می‌دهد که با پست کردن یک شغل، فریلنسرها و آزادکارهای مرتبط را استخدام کنید. استفان کاسریل، مدیر عامل Upwork می‌گوید، “استخدام فریلنسرها به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا به مهارت‌های خاص که جای دیگر پیدا نمی‌شوند دسترسی داشته باشید.

◊ چطور از Upwork استفاده کنیم؟

•  به پروفایل‌های فریلنسرها، بررسی‌ها و پیشنهادات مراجعه کنید، تا با افراد برتر مصاحبه کنید. سپس می‌توانید سریعا مناسب‌ترین فرد را برای پروژه‌تان انتخاب کنید.

•  از Upwork برای گفتگو، اشتراک گذاری فایل و تعامل سازی با موبایل‌تان استفاده کنید.

•  با کمک Upwork پرداخت‌ها را انجام دهید، اینگونه تنها برای کارهایی که شما اجازه می‌دهید، پرداخت می‌کنید.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

.

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تو اینا wave و evernote واقعا دنیارو عوض کردن زندگی بدون اونا رو حالا نمیتونم تصور کنم 🙂

    پاسخ