;
coinex

میزان صادرات گوشی های هواوی در سه ماهه سوم سال 2017 از اپل بیشتر می شود!

میزان صادرات گوشی های هواوی در سه ماهه سوم سال 2017 از اپل بیشتر می شود!طبق یکی از گزارشاتی که امروز منتشر شد هواوی، شرکت گوشی ساز چینی، محصولات بیشتری را در مقایسه با اپل در سه ماهه سوم سال جاری تا آخر ماه سپتامبر (9 مهر) به کشورهای جهان صادر می کند. هواوی چند وقت پیش گفته بود که می خواهد تا سال 2021 میلادی از سامسونگ و اپل سبقت بگیرد تا مقام بزرگ ترین شرکت گوشی ساز جهان را برای خود کسب کند. سازنده چینی و شرکت های زیرمجموعه اش اعلام کرده اند که انتظار دارند در سه ماهه سوم سال مقدار مناسبی از گوشی های  هواوی سری M، P و هانر خود را به خریداران تحویل دهند.

این کمپانی در طول سه ماهه دوم سال میلادی جاری تعداد 38.5 میلیون واحد از گوشی های هواوی  را وارد بازار کرد؛ این سازنده گفته است که می تواند در طول سه ماهه سوم سال میلادی جاری بیش از 40 میلیون دستگاه از محصولات خود را وارد بازار کند؛ این در حالی است که آمار و ارقام موجود نشان می دهند که میزان صادرات گوشی های آیفون اپل از ماه ژوئیه سیر نزولی پیدا کرده و انتظار می رود که این روال تا آخر ماه سپتامبر (10 تیر تا 9 مهر) ادامه داشته باشد. انتظار می رود که کاربران در این بازه زمانی از خرید گوشی های آیفون خودداری کنند تا نسل جدید گوشی های مدل 2017 این سازنده در ماه آینده در معرض عموم قرار گیرد. آمار مالی اپل برای سه ماهه سوم سال (از ابتدای ماه آوریل تا ژوئن{12 فروردین تا 10 تیر}) نشان می دهد که این سازنده توانسته است در این بازه زمانی تعداد 41.3 میلیون دستگاه گوشی موبایل را در اختیار کاربران بگذارد که نسبت به سال گذشته پیشرفت کوچکی محسوب می شود.

هواوی توانست تا انتهای سه ماهه دوم سال میزان 11.3 درصد از سهم فروش بازار جهانی را به محصولات خود اختصاص دهد؛ سهم اپل در این بازه زمانی از بازار جهانی 12 درصد بود که باعث شد میزان فروش گوشی های سازنده آمریکایی در مقایسه با سازنده چینی در حدود 2.5 میلیون دستگاه بیشتر باشد. از آنجایی که انتظار می رود تعداد خریداران گوشی های اپل در سه ماهه سوم سال کاهش یابد، می توان انتظار داشت که هواوی بتواند در این بازه زمانی مقام دومین شرکت گوشی ساز بزرگ جهان را برای خود کسب کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر