;
coinex

جزییات جدیدی در مورد ویژگی های منحصر بفرد کلید هوم آیفون 8 اپل منتشر شد

جزییات جدیدی در مورد ویژگی های منحصر بفرد کلید هوم آیفون 8 اپل منتشر شددیروز شرکت هوم پاد فیرم ور (HomePod firmware) اعلام کرد که نرم افزار تشخیص چهره گوشی آیفون 8 اپل می‌تواند نرم افزارهای Apple Pay، پروفایل‌های چندگانه صورت و نرم افزارهای شرکت‌های واسط را هم پشتیبانی کند. به دنبال انتشار این اطلاعات توسط سایت شرکت هوم پاد فیرم ور، استیون تراگتون اسمیت، یکی از طراحان شرکت اپل، در توییتر اعلام کرد که کاربران این موبایل می توانند کلید هوم آیفون 8 را تغییر دهند یا آن را کاملا پنهان کنند.

تراگتون اسمیت همچنین اطلاعاتی را در مورد یک “فضای محدود” در رابط کاربری سیستم گوشی‌های آیفون 8 منتشر کرده و اعلام کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در صورت تمایل اندازه کلید هوم آیفون 8 را تغییر دهند و آن را مرئی یا نامرئی کنند.  ظاهرا این فضای محدود یک نوار لغزشی دارد که هنوز اطلاعاتی در مورد توانایی‌های آن منتشر نشده است. طبق گفته‌های تراگتون اسمیت ویژگی جدید این قابلیت را دارد که خود را به خوبی با هر رنگ و تصویر پیش زمینه‌ای که بر روی نمایشگر گوشی آیفون 8 ظاهر می‌شود، هماهنگ کند.

ضریب شکل آیفون 8تا به حال هنوز هیچ جزییاتی در این رابطه که قابلیت‌های نرم افزار رابط کاربر به هر نحوی بخشی از فضای قابلیت‌های کلید هوم آیفون 8 باشد، منتشر نشده است، به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که سازنده آمریکایی می‌خواهد همچنان کلید هوم گوشی‌های خود را به عنوان بخشی از نرم افزار رابط کاربری حفظ کند. تراگتون اسمیت در این زمینه گفته است هر بار که برای مثال کاربر یک فیلم را به صورت تمام صفحه پخش کند، محتویات فیلم می‌توانند کلید هوم را پنهان کنند.

توییت در رابطه با آیفون 8

در ابتدای سال میلادی جاری، مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه کی جی آی سکیوریتیز (KGI Securities)، اطلاعاتی را در مورد فضای کاربردی گوشی آیفون 8 اپل منتشر کرد و گفت که نمایشگر 5.8 اینچی گوشی جدید اپل تنها می‌تواند فضایی به اندازه 5.15 اینچ را برای استفاده در اختیار کاربران بگذارد و فضای باقیمانده به فضای کلیدهای مجازی مانند کلید هوم اختصاص یافته است؛ با وجود این مینگ بر خلاف تراگتون اسمیت اطلاعاتی را در این زمینه که کاربران می‌توانند به کمک نرم افزار رابط کاربری گوشی خود اندازه کلید هوم آیفون 8 را تغییر دهند و یا آن را پنهان کنند، منتشر نکرده بود.

تراگتون اسمیت علاوه بر این اخیرا در یک توییت اطلاعاتی را در مورد ویژگی‌های نوار وضعیت در گوشی آیفون 8 منتشر کرده است. این توییت یافته‌های قبلی شرکت هوم پاد فیرم ور را در رابطه با یک نوار وضعیت دو قسمتی در گوشی آیفون 8 و همچنین بخشی که احتمالا به تنظیمات سخت افزاری دوربین و سنسورهای گوشی مربوط می‌شود، تایید می‌کند. اولیور چاراول، یکی از طراحان شرکت اپل، به تازگی از این قابلیت برای ساختن یک نمونه آزمایشی به همراه شاخص قدرت اتصال و شارژ باتری استفاده کرده است.

شاخص قدرت اتصال و شارژ باتری آیفون 8

تراگتون اسمیت چند وقت پیش گفته بود که نوار وضعیت جدید گوشی آیفون 8 اپل از قابلیت‌هایی قدرتمندتر و یک طراحی پیچیده‌تر بهره می‌برد و تا حدی حالت تعاملی دارد. وی گفته است که اطلاعات منتشر شده توسط API  همه این قابلیت‌ها را پشتیبانی می‌کند از این رو می‌توان گفت که جزییاتی که به تازگی در مورد قابلیت‌های جدید گوشی آیفون 8 و کلید هوم این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند، واضح‌ترین تصویر را در مورد کاربردهای این محصول ارائه می‌کنند. هوم پاد فیرم ور از این طریق می‌تواند یک شاخص و تصویر خوب را از قابلیت‌های آیفون 8 اپل که قرار است در ماه آینده در معرض عموم قرار گیرد، ارائه کند؛ قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره پیشرفته‌تر، جایگزین شدن کامل ID لمسی، قابلیت ضبط فیلم 4K و دوربین هوشمند تنها بخشی از این توانایی‌ها هستند.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر