;
coinex

گوشی وان پلاس 5 تی با نمایشگری تمام صفحه در مهر ماه عرضه خواهد شد

گوشی وان پلاس 5 تی
گوشی وان پلاس 5 تی (Oneplus 5T)، نسخه ارتقا یافته‌ای از گوشی وان پلاس 5 است که با نمایشگری تمام صفحه و مشخصات سخت افزاری قدرتمند به زودی معرفی می‌شود.

در حال حاضر تنها سه گوشی هوشمند در چین وجود دارند که به اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده‌اند. این گوشی‌ها، شیائومی می 6، وان پلاس 5 و نوبیا زد 17 هستند. از آنجا که کمپانی وان پلاس همین اواخر گوشی وان پلاس 5 خود را عرضه کرده است، بنابراین خبرهای کمی درباره این کمپانی چینی و محصولات جدید آن شنیده می‌شود؛ اما شیائومی با مدل‌های جدیدی همچون شیائومی می میکس 2 و شیائومی می نوت 3 که با نمایشگرهایی تمام صفحه معرفی خواهند شد، همچنان در صدر اخبار تکنولوژی قرار گرفته است.

اما کمپانی وان پلاس استراتژی ‌های مخصوص به خود را دارد. در سال گذشته این شرکت، گوشی وان پلاس 3 را معرفی کرد و در پی آن نسخه پیشرفته وان پلاس 3 تی را به بازار عرضه کرد و در حال حاضر که گوشی وان پلاس 5 راهی بازار شده، این کمپانی مشغول برنامه‌ریزی برای رونمایی از نسخه ارتقا یافته‌ای از این دستگاه است. گوشی وان پلاس 5 تی (Oneplus 5T) مدل ارتقا یافته‌ای است که در اکتبر سال جاری (حوالی مهر ماه) روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

گوشی وان پلاس 5 تی

گفته می‌شود که این کمپانی تولید کننده چینی برای ساخت گوشی وان پلاس 5 تی از طراحی بدون حاشیه استفاده کرده است، اما حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش به مانند شیائومی می میکس همچنان وجود دارند. نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه شباهت زیادی با سامسونگ گلکسی اس 8 خواهد داشت.

از نظر مشخصات، موبایل وان پلاس 5T به مدل وان پلاس 5 بسیار شبیه خواهد بود. اسنپدراگون 835 کوالکام همان پردازنده‌ای است که به این دستگاه قدرت می‌دهد، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن با وان پلاس 5 مطابقت دارد، اما دوربین دوگانه آن به دو سنسور 16 مگاپیکسلی تغییر کرده است. یک سنسور این دوربین تصاویری سیاه و سفید را به ثبت می‌رساند و سنسور دیگری برای گرفتن عکس‌های رنگی کاربرد خواهد داشت. این ترکیب بندی باعث ثبت تصاویری بهتر در نور شب خواهد شد.

گوشی وان پلاس 5 تی

گفته می‌شود که گوشی وان پلاس 5 تی با یک نمایشگر تمام صفحه خودنمایی خواهد کرد. این دستگاه هنگام ورود به بازار برچسب قیمتی در حدود 600 دلار را با خود حمل خواهد کرد.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر