;
coinex

تاریخ اکران چند فیلم سونی مشخص شد؛ Bad Boys 3 نیز تاخیر خورد

تاریخ اکران چند فیلم سونی مشخص شد؛ Bad Boys 3 نیز تاخیر خوردفیلم Spider-Man: Homecoming محصول سونی و مارول، فروش خوبی را تجربه کرد و مشخص شد که تام هاردی نیز در فیلم ونوم، فیلمی فرعی از مرد عنکبوتی، حضور خواهد داشت. در اینجا نیز تعدادی خبر از تاریخ اکران چند فیلم سونی پیکچرز را مشاهده می‌کنید.

فیلم ابر قهرمانی نقره‌ای و سیاه (Silver and Black) ساخته Gina Prince-Bythewood که دو شخصیت مارول یعنی Silver Sable و Black Cat در آن حضور دارند، هشتم فوریه سال 2019 (19 بهمن 97) اکران خواهد شد.

اکران فیلم پسران بد 3 (Bad Boys 3) با عنوان Bad Boys for Life نیز تاخیر خورد. این فیلم که طرفداران آن امیدوارند ویل اسمیت و مارتین لارنس دوباره در آن حضور داشته باشند، قرار بود 9 نوامبر سال 2018 (18 آبان 97) روانه سینماها شود، اما این تاریخ به زمانی نامعلوم به عقب افتاد. پس از از دست دادن کارگردان فیلم Joe Carnahan در ماه مارس، این تازه‌ترین مانعی است که بر سر راه فیلم قرار گرفته است.

دنباله فیلم سیکاریو نیز با عنوان Sicario 2: Soldado قرار است 29 ژوئن سال 2018 (8 تیر 97) اکران شود. Josh Brolin ،Benicio del Toro و نویسنده آن یعنی Taylor Sheridan نیز قرار است دوباره حضور داشته باشند.

همچنین فیلم باربی (Barbie) با بازی Anne Hathaway و به کارگردانی Alethea Jones در 8 اوت سال 2018 (17 مرداد 97)، و فیلم هولمز و واتسون (Holmes and Watson) نیز در 9 نوامبر سال 2018 (18 آبان 97) اکران خواهند شد.

.

منبع: ew

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر