;
coinex

رندرهای سه بعدی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 طراحی این گوشی را به نمایش گذاشت

رندرهای سه بعدی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1
رندرهایی سه بعدی از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 (Sony Xperia XZ1) در فضای آنلاین خودنمایی کرده و طراحی آشنای این گوشی که در سایر دستگاه‌های دیگر این کمپانی همچون سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم دیده می‌شود، خودی نشان داد.

ویژگی‌هایی که در طراحی سونی اکسپریا XZ1 دیده می‌شود با شایعاتی که از قبل درباره این دستگاه منتشر شده است، کاملا مطابقت دارد. به تازگی تصویری از پنل پشتی این گوشی هوشمند منتشر شد و این رندرهای به نمایش درآمده نیز با آن همخوانی دارند. علاوه بر این، طراحی این دستگاه به طور مشخص دنباله روی زبان طراحی آشنای سونی است که در دستگاه‌های دیگر این کمپانی نیز دیده می‌شود.

همان طور که انتظار می‌رود، این اسمارت فون دارای یک پورت یو اس بی نوع C برای شارژ و انتقال داده‌هاست. درگاه سیم‌کارت در سمت چپ آن جای گرفته و در سمت راست، کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور دیده می شود.

تمامی موارد ذکر شده در بالا، عناصری هستند که در این چند سال اخیر در گوشی‌های سونی دیده می‌شوند؛ اما هر دستگاه جدیدی که از این کمپانی ژاپنی به بازار عرضه می‌شود، به نظر می‌رسد که حداقل با یکی دو جزئیات کوچک در طراحی همراه است. در سونی اکسپریا ایکس زد 1 مهمترین تغییر بصری قابل توجه، ماژول دوربین عقب آن است.

در دستگاهی به مانند اکسپریا ایکس زد پریمیوم، سنسور دوربین در گوشه بالایی سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده و مجموعه سنسورها نیز در کنار آن قرار گرفته است. این دقیقا همان نقطه‌ای است که دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 1 در آن دیده می‌شود؛ اما در این دستگاه بنا به هر دلیلی، نوار سنسورهای جانمایی شده در کنار ماژول دوربین، بلندتر از مدل اکسپریا ایکس زد پریمیوم است.

یکی از جزئیاتی که در طراحی رندر این اسمارت فون دیده می‌شود، رنگ نقره‌ای آن است. احتمالا نسخه اصلی این دستگاه کمی متفاوت باشد و البته سونی، حتما نسخه‌های رنگی دیگری را نیز برای آن ارائه خواهد داد. هنوز گزینه‌های رنگی سونی اکسپریا ایکس زد 1 مشخص نشده است، اما احتمال می‌رود که در بین آنها یک نسخه مشکی رنگ نیز وجود داشته باشد.

مشخصات سونی اکسپریا XZ1 بر اساس لیست منتشر شده در بنچمارک GFXBench نشان می دهد که این دستگاه با نسخه سیستم عامل اندروید 8.0 عرضه خواهد شد. اسنپدراگون 835، پردازنده‌ای است که با پشتیبانی 4 گیگابایت حافظه رم، قدرت پردازشی این دستگاه را تامین کرده و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن نیز از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

در لیست این بنچمارک، همچنین به یک دوربین 19 مگاپیکسلی در پنل عقب و یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای دوست‌داران سلفی در پنل جلو اشاره شده است. به نظر می‌رسد که سونی همچنان به جک هدفون 3.5 میلی‌متری اعتقاد دارد؛ چرا که در بالای رندرهای ارائه شده از این گوشی، جک هدفون به خوبی خودنمایی می‌کند.

این کمپانی ژاپنی هنوز هیچ کدام از مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 را تایید نکرده است، اما انتظار می‌رود که با رونمایی زودهنگام این گوشی در نمایشگاه IFA 2017 همه جزئیات مربوط به آن، رخ نشان دهد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر