;
coinex

گلکسی نوت 8 دو سیمکارته وارد بازارهای اروپایی خواهد شد

گلکسی نوت 8 دو سیمکارته
بر اساس انتشار یک گزارش جدید درباره گلکسی نوت 8 به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا نسخه دو سیمکارته‌ای از این دستگاه را عرضه کند، اما این گلکسی نوت 8 دو سیمکارته مخصوص کاربران اروپایی خواهد بود.

این گزارش که به استناد یک صفحه پشتیبانی شده در وب سایت سامسونگ منتشر شده است، نشان می‌دهد که نسخه دو سیمکارته گلکسی نوت 8 دارای شماره مدل SM-N950F/DS خواهد بود.

بر اساس شایعاتی که از قبل در فضای وب دیده شده است، سامسونگ گلکسی نوت 8 با یک سینی سیمکارت هیبریدی معرفی خواهد شد که می‌تواند از یک کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت پشتیبانی کند، اما این دستگاه دارای یک نسخه 256 گیگابایتی نیز هست که بر اساس شایعات منتشر شده، مختص به کاربران کره جنوبی خواهد بود. احتمالا این نسخه در کره با نام گلکسی نوت 8 امپرور ادیشن (Galaxy Note 8 Emperor Edition) وارد بازار خواهد شد.

بازار اروپا و گلکسی نوت 8 دو سیمکارته

همان طور که عنوان شد، کمپانی سامسونگ نسخه گلکسی نوت 8 دو سیمکارته را برای بازارهای اروپایی در نظر گرفته است. همچنین گفته می‌شود که پرچمدار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا با دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی دیده خواهد شد. نسخه استاندارد آن دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل سطح بالاتر به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

کمپانی سامسونگ قصد دارد تا در 23 آگوست برابر با اولین روز از شهریور ماه، فبلت جدید نوت 8 خود را رونمایی کند. ما در تکراتو تمامی شایعات مربوط به این پرچمدار را به طور مفصل بررسی کرده‌ایم، اما صرفا جهت یادآوری، این دستگاه با یک نمایشگر بی‌کران 6.3 اینچی خودنمایی خواهد کرد. پردازنده اسنپدراگون 835 در آن قدرتنمایی کرده و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا، مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

یکی از جذاب‌ترین مشخصات گلکسی نوت 8 وجود دوربین دوگانه در این دستگاه خواهد بود. دوربین دوگانه‌ای که برای اولین بار در محصولات سامسونگ رخ نشان داده و بر اساس آخرین خبرهای درز شده، ترکیبی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی است. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد که چراغ‌های این اسمارت فون را روشن نگه داشته و آن را برای عملکردهای روزانه، آماده نگاه دارد.

گلکسی نوت 8 گرانترین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود. بر اساس توئیتی که اوان بلاس به تازگی در اکانت شخصی خود در توئیتر به اشتراک گذاشته است، این فبلت جدید با برچسب قیمتی در حدود 1000 دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد. البته این قیمت در بازارهای مختلف، کمی متفاوت خواهد بود.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر