;
coinex

گوشی گوگل پیکسل 2 در FCC رویت شد؛ ویژگی اکتیو اج خودنمایی می‌کند

گوشی گوگل پیکسل 2
گوشی گوگل پیکسل 2 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را به دست آورد. بر اساس اسناد این سازمان، به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل 2 مجددا توسط کمپانی اچ تی سی ساخته شده است.

مدارک ثبت شده در FCC نشان می‌دهد که نسل دوم از گوشی‌های گوگل پیکسل با ویژگی خاصی شبیه به اج سنس (Edge Sense) که در گوشی اچ تی سی یو 11 دیده شد، خودنمایی خواهند کرد. با این ویژگی کاربران قادر خواهند بود که با فشار دادن کناره‌های گوشی، برنامه‌های مختلفی را باز کرده و عملکردهای مشخصی را کنترل کنند. اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال نشان می‌دهد که این ویژگی با نام اکتیو اج (Active Edge) شناخته می‌شود.

گوشی گوگل پیکسل 2 در FCC

با انتشار تصاویری که ادعا می‌شود به گوشی گوگل پیکسل 2 تعلق دارد، مشخص شد که این دستگاه با پیش نصب اندروید 8.0.1 معرفی خواهد شد. در تصویری که از قسمت System منتشر شده و در زیر Languages به وضوح می‌توانید جمله اکتیو اج روشن، برای دستیار مجازی خود فشار دهید را ببینید. این جمله نشان می دهد که کاربران قادر خواهند بود تا با فشار دادن دو طرف گوشی گوگل پیکسل 2 دستیار مجازی گوگل را فعال کنند.

اگر نگاه دقیق‌تری به این تصویر بیندازید، می‌توانید کلیدهای ناوبری را در زیر این اسکرین شات ببینید که مشخصا به گوشی‌های پیکسل گوگل تعلق دارد. گوگل پیکسل 2 با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و پردازنده‌ای که به آن قدرت می‌دهد، آخرین تراشه ساخته شده توسط کوالکام، یعنی اسنپدراگون 835 خواهد بود.

گوشی گوگل پیکسل 2 در FCC

در اسناد FCC، شماره مدل این دستگاه GO11A درج شده است. این همان شماره مدلی است که به تازگی در Wi-Fi Alliance برای گوشی جدید اچ تی سی اعلام شده بود. این موضوع با فرضیات قبلی منتشر شده تطابق دارد و به نوعی گویای این واقعیت است که گوشی گوگل پیکسل 2 ساخته شده توسط اچ تی سی، به زودی رخ نشان خواهد داد.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر