;
coinex

ردمی نوت 5 ای شیائومی احتمالا تا چند ساعت آینده رونمایی می‌شود

ردمی نوت 5 ای شیائومی احتمالا تا چند ساعت آینده رونمایی می‌شود!ردمی نوت 5 ای (Redmi Note 5A) شیائومی چند روز پیش توسط سازمان تنا تایید شد؛ به دنبال این تاییدیه سازنده چینی در سایت چینی وبیو اعلام کرد که کاربران به زودی این گوشی هوشمند را دریافت می‌کنند. به نظر می‌رسد که شیائومی تصمیم داشته که به واسطه خبری که در سایت وبیو منتشر کرده است به کاربران تلقین کند که در روز 17 اوت (امروز) یک گوشی بسیار زیبا و کاربردی را به آن‌ها نشان می‌دهد. شیائومی در خبر خود در رابطه با زمان رونمایی از محصول جدیدش اطلاعات خاصی را ارائه نکرده است اما با توجه به ارائه این اطلاعات در فاصله زمانی کوتاهی بعد از انتشار مشخصات گوشی هوشمند ردمی نوت 5 ای توسط تنا، می‌توان انتظار داشت که این محصول اقتصادی به زودی در معرض عموم قرار بگیرد.

مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 5 ای

اگر که جزییات و خبرهای منتشر شده در مورد گوشی‌های ردمی نوت 5 ای و ردمی نوت 5 صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که این دو محصول با نمایشگرهای 5.5 اینچی، سنسورهای مادون قرمز، باتری‌های 3,000mAh و سیستم عامل‌های اندروید نوقا وارد بازار شوند. این مشخصات تنها شباهت‌های موجود در بین این دو گوشی هوشمند هستند؛ تنا در زمینه مابقی مشخصات دو گوشی جدید شیائومی گفته است که مدل ارزان‌تر گوشی ردمی نوت 5 قرار است که با یک پردازشگر 4 هسته‌ای 1.4 GHz (احتمالا اسنپدراگون 425)، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی وارد بازار شود در حالی که مدل پیشرفته‌تر از یک پردازشگر 8 هسته‌ای 1.4 GHz (احتمالا اسنپدراگون 430)، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. اگر که شایعه‌های منتشر شده صحت داشته باشند، هر دو محصول قابلیت اتصالی 4G LTE را پشتیبانی می‌کنند و در رنگ‌های مشکی، رزگلد، طلایی، سفید، آبی، قرمز، صورتی، خاکستری و نقره‌ای وارد بازار می‌شوند.

نکته‌ای که باید در مورد گوشی جدید شیائومی به آن اشاره کرد این است که علی رغم خبرهایی که در مورد رونمایی از این محصول در چند ساعت آینده منتشر شده، سازنده چینی هنوز مطلبی را در این زمینه ارائه نکرده است؛ از طرفی این احتمال وجود دارد که همه اطلاعات فوق نادرست باشند. هنوز مشخص نیست که گوشی‌های جدید چه قیمتی دارند و شیائومی در چه تاریخی آن‌ها را وارد بازار می کند به همین دلیل باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این سازنده واقعا در چند ساعت آینده از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند یا خیر.

ردمی نوت 5 ای

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر