;
coinex

پتنت جدید گوگل از طراحی یک نوت بوک کامپیوتر با دو قسمت تاشو خبر می دهد

پتنت جدید گوگل از طراحی یک نوت بوک کامپیوتر با دو قسمت تاشو خبر می دهدکمپانی گوگل به تازگی پتنت یک نوت بوک کامپیوتر با دو قسمت تاشو را به ثبت رسانده است. اینطور که به نظر می رسد، کیبورد پتنت جدید گوگل از دستگاه جدا نمی شود؛ این دو قسمت با یک لولا به هم متصل شده اند که قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد و می تواند کاملا به قسمت ماژول نمایشگر بچسبد تا کاربری تبلت را ایجاد کند. برخلاف سایر نمونه های مشابه در بازار، پتنت جدید گوگل به یک نوع کاور مجزا در قسمت پایینی مجهز شده که می تواند به عنوان کاور روی کیبورد عمل کند و همچنین پایه ای برای دستگاه باشد.

همانطور که در تصویر طراحی مشاهده می کنید، این پنل ثانویه که در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد، یک ترک پد را در خود جا داده و کمتر از یک سوم فضای سطح پایینی دستگاه را به خود اختصاص داده است. این قسمت علاوه بر ترک پد، از اسکنر اثر انگشت و گیرنده وایرلس بهره می برد. کمپانی گوگل اعلام کرده که این گیرنده وایرلس می تواند برای قابلیت هایی همچون ان اف سی استفاده شود که متعاقبا اجازه می دهد دستگاه بتواند موقعیت پنل ثانویه را بدون وابستگی به سنسورهای دیگر، شناسایی کند. گفته می شود که این پتنت جدید گوگل می تواند هزینه های تولید را کاهش دهد و همچنین جایگزین موثری برای نمونه های موجود در بازار باشد. هنوز مشخص نیست که آیا این غول تکنولوژی نمونه اولیه ای از این دستگاه را تولید کرده یا خیر.

علاوه بر این، مشخص نیست که این دستگاه با چه سیستم عاملی همراه می شود؛ هرچند که می توان انتظار داشت که از محبوب ترین سیستم عامل موجود در بازار برخوردار شود. گوگل به طور معمول درباره پتنت های خود اظهار نظر نمی کند. اما به نظر می رسد که جزئیات بیشتری دراین باره منتشر شود؛ مخصوصا به این دلیل که گوشی های گوگل پیکسل 2 به زودی معرفی خواهند شد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که در رویداد پیش رو، حرفی از این پتنت جدید گوگل نیز به میان بیاید.

این قسمت علاوه بر ترک پد، از اسکنر اثر انگشت و گیرنده وایرلس بهره می برد. کمپانی گوگل اعلام کرده که این گیرنده وایرلس می تواند برای قابلیت هایی همچون ان اف سی استفاده شود همانطور که در تصویر طراحی مشاهده می کنید، این پنل ثانویه که در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد، یک ترک پد را در خود جا داده و کمتر از یک سوم فضای سطح پایینی دستگاه را به خود اختصاص داده است

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر