;
coinex

گلکسی اس 9 سامسونگ با یک طراحی ماژولار وارد بازار می‌شود!

گلکسی اس 9 سامسونگ با یک طراحی مدولار وارد بازار می‌شود!

گلکسی اس 9 سامسونگ به گفته الدار مورتازین، یکی از منابع خبری معتبر دنیای گوشی‌های همراه، احتمالا با یک طراحی ماژولار وارد بازار می‌شود. اگر که این مطلب صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که سازنده کره‌ای در ساخت گوشی پرچمدار جدیدش از راهکاری مشابه راهکار به کار رفته توسط شرکت موتورولا استفاده کند.

طراحی مدولار کاربران را قادر می‌سازد تا با اضافه و وصل کردن قطعات جانبی مختلف مانند یک باتری یا دوربین کمکی عملکرد گوشی خود را افزایش دهند. مورتازین اطلاعات زیادی را در رابطه با گوشی پرچمدار جدید سازنده کره‌ای ارائه نکرده است اما با توجه به ماهیت جدید نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ می‌توان احتمال داد که قبل از این که گلکسی اس 9 در نیمه اول سال آینده در معرض عموم قرار گیرد، اطلاعات و خبرهای زیادی در مورد این محصول منتشر شود.

طراحی ماژولار یک سبک طراحی بسیار کاربردی است، به همین دلیل تعداد زیادی از برندهای سازنده گوشی‌های همراه به استفاده از آن روی آورده‌اند؛ برند اسنشال (Essential) هم یکی از این برندها محسوب می‌شود؛ این سازنده در ساخت اولین گوشی هوشمند خود با نام اسنشال پی اچ – 1 (Essential PH-1) از یک طراحی مدولار استفاده کرد. گوشی پی اچ – 1 نه تنها به دلیل داشتن یک نمایشگر بدون حاشیه ظاهر بسیار زیبایی دارد بلکه در قسمت پشتی خود هم مانند محصولات شرکت موتورولا از یک طراحی ماژولار بهره می‌برد که کاربران را قادر می‌سازد تا به منظور افزایش راندمان این گوشی هوشمند قطعات جانبی گوناگونی را به آن متصل کنند.

از آنجایی که سامسونگ تا دو روز دیگر از گوشی گلکسی نوت 8 خود رونمایی می‌کند، می‌توان گفت که صبحت کردن در مورد گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 هنوز کمی زود است اگرچه که به تازگی جزییات و خبرهای زیادی در مورد این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. بعضی از شایعه‌ها از این امر حکایت می‌کنند که گلکسی اس 9 سامسونگ از یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در نمایشگر گوشی بهره می‌برد اما در بعضی دیگر از شایعه‌ها گفته شده است که سازنده کره‌ای تا نیمه دوم سال آینده و عرضه گوشی گلکسی نوت 9 از چنین سنسوری در ساخت گوشی‌های خود استفاده نمی‌کند و به عبارت دیگر گلکسی نوت 9 اولین گوشی از برند سامسونگ است که سال آینده با یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در نمایشگر در معرض عموم قرار می‌گیرد.

در ماه ژوئن (11 خرداد تا 10 تیر) یکی از منابع خبری اعلام کرد که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ در دو مدل با یک پردازشگر 8 نانومتری اگزینوس و 7 نانومتری کوالکام اسنپدراگون وارد بازار می‌شود؛ یکی دیگر از منابع خبری هم اخیرا گفته است که گلکسی اس 9 با یک نمایشگر 5.77 اینچی و مدل پلاس این محصول با یک نمایشگر 6.22 اینچی وارد بازار می‌شود.

گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالا مانند گوشی‌های قبل خود با بدنه‌ای ساخته شده از فلز و شیشه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ این احتمال وجود دارد که سازنده کره‌ای این محصول را با تفاوت‌های کوچکی از نظر طراحی در مقایسه با مدل گلکسی اس 8 وارد بازار کند.

می‌توان انتظار داشت که سامسونگ گوشی هوشمند و پرچمدار جدید خود را با یک رم 6 و 8 گیگابایتی، دوربین دوقلوی اصلی و اسکنر اثر انگشت عادی یا قرار گرفته در نمایشگر وارد بازار کند. نکته جالبی که در مورد این محصول وجود دارد این است که به گفته برخی از سازندگان این گوشی هوشمند احتمالا با یک نمایشگر حساس به فشار در معرض عموم قرار می‌گیرد؛ با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که این اطلاعات تا چه حدی صحت دارند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر