;
coinex

دوربین هواوی میت 10 به همراه طراحی جدید این گوشی هوشمند خودنمایی کرد

دوربین هواوی میت 10 به همراه طراحی جدید این گوشی هوشمند خودنمایی کرد
دوربین هواوی میت 10 با طراحی و شکل و شمایل نسبتا مشابهی با هواوی میت 9 دیده خواهد شد. سیستم دوربین دوگانه در گوشی‌های پرچمدار هواوی به یک استاندارد طبیعی تبدیل شده و لایکا، غول صنعت اپتیک جهان، گویا همچنان علاقه‌مند است تا در محصولات آینده این شرکت چینی، همچنان نقش مهمی را ایفا کند.

اگر چه گوشی هواوی میت 10 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما آسیاب شایعات بیکار ننشسته و در حال انتشار جزئیات بیشتری درباره این پرچمدار جدید است.

امروز در کانال یوتیوب هواوی آلمان، ویدیویی منتشر شد که رندرهایی از سری گوشی‌های جدید میت هواوی را به نمایش گذاشت. در این ویدیو، تمرکز بیشتر بر روی دوربین هواوی میت 10 بود. دوربین دوگانه‌ای که در پنل پشتی خودنمایی کرده که به مانند دوربین دوگانه هواوی میت 9 از چیدمان افقی سنسورها برخوردار خواهد بود.

دوربین هواوی میت 10

لوگوی لایکا به وضوح در بین دو سنسور دوربین هواوی میت 10 جلوه‌گری می‌کند و در سمت چپ و راست این دوربین دوگانه، فلاش LED دوگانه و ماژول فوکوس لیزری جای گرفته است.

موبایل هواوی میت 10 در ماه اکتبر، حوالی مهر ماه، عرضه خواهد شد. دوربین این دستگاه با مشخصاتی شبیه به دوربین هواوی میت 9 در این ویدیو دیده می‌شود. پییکره بندی دوربین هواوی میت 10 شامل دو سنسور است. یک سنسور 20 مگاپیکسلی که توانایی ثبت تصاویر سیاه و سفید دارد و سنسور 12 مگاپیکسلی دیگری که برای گرفتن تصاویر رنگی طراحی شده است. انتظار می‌رود که دهانه دیافراگم لنزهای به کار رفته در این سنسورها ارتقا یافته باشد.

طراحی هواوی میت 10

منبعی که ادعا می‌کند طراحی هواوی میت 10 را دیده است، می‌گوید که طراحی آن شبیه به مدل‌های قبلی این اسمارت فون نخواهد بود. نسل سوم دوربین های دوگانه لایکا در آن تایید شده و پنل جلویی آن با نسبت 90 درصدی صفحه نمایش به بدنه خودنمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که گزینه‌های رنگی بیشتری نیز در دسترس خواهد بود.

درباره مشخصات دوربین هواوی میت 10 شایعات جذابی شنیده می‌شود. گفته شده که دوربین سلفی این دستگاه احتمالا یک دوربین سه بعدی خواهد بود و عملکرد مشابهی با دوربین آیفون 8 اپل خواهد داشت. این دوربین قابلیت تشخیص چهره داشته و می‌تواند گوشی‌های سری میت هواوی را به سطح جدیدی منتقل کند.

در لیست مشخصات هواوی میت 10 ویژگی‌های قابل توجه دیگری نیز به چشم می‌خورد. نمایشگری 6 یا 6.2 اینچی زینت بخش پنل جلویی خواهد بود و کرین 970 هایسیلیکون، پردازنده‌ای است که قدرت پردازشی آن را تامین خواهد کرد. گفته می‌شود که این پردازنده اولین تراشه هوش مصنوعی جهان را به صورت یکپارچه در دل خود جای خواهد داد.

تاریخ معرفی هواوی میت 10

انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز روزانه این دستگاه از یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی فراهم می‌شود. این مشخصات به راحتی می‌تواند گوشی هواوی میت 10 را بر بلندای بازار موبایل جهان قرار دهد و سهم بیشتری از این بازار را نصیب غول تکنولوژی چین گرداند.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر