;
coinex

ونکوئیش در چهار مدل زیبا و لوکس جدید توسط آستون مارتین و زاگاتو رونمایی شد

ونکوئیش در چند مدل زیبا و لوکس جدید توسط آستون مارتین و زاگاتو رونمایی شد!
ونکوئیش زاگاتو شوتینگ بریک (Vanquish Zagato Shooting Brake) تنها یکی از اعضای خانواده خودروهای جدید تولید محدود آستون مارتین محسوب می‌شود که با سبک طراحی موسسه مشهور ایتالیایی زاگاتو (Zagato) ساخته شده است.

آستون مارتین و فضای زیاد صندوق عقب دو عبارت هستند که به ندرت در کنار یکدیگر ظاهر می‌شوند؛ اما همیشه تغییرات جدیدی در دنیای خودرو ایجاد می‌کنند. چند روز پیش شرکت خودروساز مشهور انگلیسی از یک خودروی استیشن واگن دو درب جدید به نام ونکوئیش زاگاتو شوتینگ بریک رونمایی کرد؛ طبق اطلاعات موجود این خودرو قرار است که در چند مدل دیگر به صورت کوپه، وولانته کانورتیبل با چهار صندلی و اسپیدستر با دو صندلی وارد بازار شود.

آندریو زاگاتو، مدیر اجرایی موسسه زاگاتو، چند روز پیش در یک مصاحبه با یکی از سایت‌های خبری در رابطه با پیوند بین زاگاتو و آستون مارتین گفت:

“رابطه بین موسسه زاگاتو و شرکت خودرو سازی آستون مارتین برای اولین بار در حدود شصت سال پیش در هنگام عرضه مدل دی بی 4 جی تی زاگاتو (DB4 GT Zagato) بین برند خودروساز مشهور انگلیسی و پدربزرگم رقم خورد. این رابطه هم اکنون بیانگر سه نسل پیشرفت دو جانبه است که در دنیای خودرو یک پدیده خاص محسوب می‌شود. نام خانوادگی من همیشه یادآور طراحی‌های بسیار منحصر بفرد است. از این میان ترکیب نام زاگاتو با برند آستون مارتین برای بیشتر علاقمندان به صنعت طراحی و دنیای خودرو در جهان تا به حال یادآور خاص‌ترین طراحی‌های موسسه ایتالیایی ما بوده است.”

چهار مدل جدیدی که با نام زاگاتو توسط آستون مارتین رونمایی شده‌اند، بر مبنای خودروی قدرتمند آستون مارتین ونکوئیش اس ساخته شده‌اند. این چهار خودرو از موتورهای 12 سیلندر خورجینی 6 لیتری با توان تولید 580 اسب بخار، بدنه‌های زیبا از جنس پنل‌های کربنی سبک وزن و همچنین گیربکس‌های 8 سرعته اتوماتیک که نیروی محرکه را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهند، بهره می‌برند.

آستون ماتین گفته است که در کنار زاگاتو تعداد 325 دستگاه از مدل جدید ونکوئیش را تولید می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده سری جدید ونکوئیش تعداد 99 دستگاه کوپه، 99 دستگاه وولانته، 99 دستگاه شوتینگ بریک و 28 دستگاه اسپیدستر را شامل می‌شود.

خودروی ونکوئیش زاگاتو کوپه از سال 2016 میلادی تولید شده است. این احتمال وجود دارد که پروسه ساخت سه مدل دیگر از سال 2018 میلادی آغاز گردد. آستون مارتین گفته است که تمام خودروهای کوپه، وولانته و اسپیداستر جدید پیش خرید شده‌اند؛ اما هنوز تعدادی از مدل‌های شوتینگ بریک باقی مانده است.

طبق اطلاعات منتشر شده مدل‌های کوپه و وولانته در حدود 800,000 تا 850,000 دلار، مدل اسپیداستر 1.3 میلیون دلار و مدل شوتینگ بریک 770,000 دلار قیمت دارد.

ونکوئیش

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر